کد خبر : 24441
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 14:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسانه‌ها نتایج سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی را منعکس کنند بسته هستند

رسانه‌ها نتایج سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی را منعکس کنند

رسانه‌ها نتایج سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی را منعکس کنند

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اطلاع رسانی مناسبی از نتایج سفر صورت گیرد و نتایجی که در استان آذربایجان شرقی حاصل شد که باید این نتایج به خوبی به مردم منعکس شود. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید شبستری  ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با اشاره





 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اطلاع رسانی مناسبی از نتایج سفر صورت گیرد و نتایجی که در استان آذربایجان شرقی حاصل شد که باید این نتایج به خوبی به مردم منعکس شود.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید شبستری  ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اذعان تیم ریاست جمهوری در میزان استقبال مردمی اظهار داشت: این میزان از استقبال در هیچ یک از استان‌های قبلی صورت نگرفته بود که شایسته تقدیر از مردم است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف در زمینه استقبال از رئیس جمهور گفت: ریاست این کمیته‌ها با استاندار آذربایجان‌شرقی بود و در شهرستان‌ها نیز فرمانداران نقش مهمی در اجرای برنامه‌های استقبال در شهرستان‌ها داشتند.

شبستری خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی مناسبی از نتایج سفر صورت گیرد و نتایج خوبی نیز در استان حاصل شد که باید این نتایج به خوبی به مردم منعکس شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران این مصوبات را به جامعه انعکاس دهند و جایگاهی که شایسته استان است به دست بیاید و پیشتاز برنامه‌های مختلف باشیم.

سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز در مدت سفر رئیس جمهور گفت: دستورالعمل جدیدی از برنامه‌های صدا و سیما در سفر ریاست جمهوری به این استان تدوین شد که شایسته شهر اولین‌ها بود.

احتشام حاجی‌پور، رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه همراهی و حضور نماینده ولی فقیه در مدت سفر رئیس جمهور را نشان از وحدت و درایت مسئولان ارشد استانی دانست و گفت: وحدت کم سابقه‌ای در میان مسئولان استان در مدت سال‌های اخیر صورت گرفته است که لازمه تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: رئیس جمهور در مدت سفر بر ظرفیت‌های بالای سفر تاکید داشتند و این نشان از امنیت و آرامش در استان دارد.

انتهای پیام/ ر

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.