کد خبر : 24438
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 14:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور بیش از ۷۰۰ نوجوان در طرح "رفاقت مهر" در قزوین بسته هستند

حضور بیش از ۷۰۰ نوجوان در طرح "رفاقت مهر" در قزوین

حضور بیش از ۷۰۰ نوجوان در طرح "رفاقت مهر" در قزوین

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح رفاقت مهر در ۷ رشته با حضور ۷۶۰ نوجوان و جوان قزوینی برگزار شد. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از قزوین، نشست دبیران و اعضای اتاق فکر جمعیت هلال احمر استان قزوین ظهر امروز با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان جوانان جمعیت





 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح رفاقت مهر در ۷ رشته با حضور ۷۶۰ نوجوان و جوان قزوینی برگزار شد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از قزوین، نشست دبیران و اعضای اتاق فکر جمعیت هلال احمر استان قزوین ظهر امروز با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، حمید ره‌انجام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین و جمعی از معاونان و اعضاء جمعیت هلال احمر استان قزوین در تالار ایرانیان قزوین برگزار شد.

حمید ره‌انجام در این نشست با اشاره به آمادگی مطلوب جمعیت هلال احمر استان قزوین، اظهار داشت:  جمعیت هلال احمر استان قزوین  به منظور ارتقاء آمادگی اعضای این جمعیت برنامه‌های بسیار زیادی را تدوین کرده است، این امر سبب شده تا هلال احمر استان قزوین در آمادگی و شرایط بسیار مطلوبی قرار گیرد.

وی با بیان این نکته که برنامه‌های متنوع و بسیار مناسبی برای جذب و آموزش جوانان به جمعیت هلال احمر صورت گرفته است، افزود: از جمله برنامه‌های تدوین شده در راستای تشویق و ترغیب جوانان برای گرایش به جمعیت هلال احمر تدوین شده است که از جمله آنها می‌توان به اردوهای آموزشی- پژوهشی و آموزش امداد و نجات به مدارس استان قزوین اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به این نکته که طرح ” رفاقت مهر” با هدف آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با اهداف و ماموریت‌های جمعیت هلال احمر در قزوین برگزار شده است، عنوان کرد: طرح رفاقت مهر در ۷ رشته با حضور ۷۶۰ نوجوان و جوان قزوینی برگزار شد.

وی با اشاره به این نکته که جذب جوانان و نوجوانان از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان قزوین به شمار می‌رود، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های جمعیت هلال احمر هر استان میزان عضویت جوانان و نوجوانان آن استان محسوب می‌شود زیرا جوانان به عنوان پشتوانه جمعیت هلال احمر محسوب می‌شوند.

این نشست با هدف آسیب‌شناسی چالش‌های جمعیت هلال احمر استان قزوین با حضور جمعی از دبیران اتاق فکر و اعضاء جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شده است.

وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در این نشست به ارائه راهکار برای رفع مشکلات جمعیت هلال احمر و همچنین افق آینده جمعیت هلال احمر به ویژه معاونت جوانان پرداخت.

انتهای پیام/ ب

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.