کد خبر : 24428
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 14:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وجود شواهد قطعی مبنی بر زنده بودن امام صدر تا سال ۲۰۰۰ بسته هستند

وجود شواهد قطعی مبنی بر زنده بودن امام صدر تا سال ۲۰۰۰

وجود شواهد قطعی مبنی بر زنده بودن امام صدر تا سال ۲۰۰۰

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، شیخ حسن المصری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش امل گفت: امام موسی صدر در اواخر دههٔ ۹۰ میلادی در قید حیات بوده‌ است. وی اعلام کرد که ما در جنبش امل هستهٔ بحران برای پیگیری این قضیه داریم، قضیه‌ای که اهمیتش

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، شیخ حسن المصری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش امل گفت: امام موسی صدر در اواخر دههٔ ۹۰ میلادی در قید حیات بوده‌ است.

وی اعلام کرد که ما در جنبش امل هستهٔ بحران برای پیگیری این قضیه داریم، قضیه‌ای که اهمیتش برای ما کمتر از قضیهٔ فلسطین نیست.

المصری گفت: ما مدت‌هاست که پیگیر قضیهٔ امام موسی صدر بوده‌ایم، به ویژه پس از سقوط رژیم معمر قذافی که تنها شاهد قضیهٔ امام موسی صدر بوده و هر کسی را که اندک اطلاعی از آن جریان داشته به قتل رسانده است. 

وی افزود: ما در تلاشیم تا با حکومت فعلی لیبی به نقطۀ مشترکی برسیم، خواه نتیجه مثبت باشد و خواه منفی، زیرا ما در این قضیه بر اساس قاعدهٔ شرعی «هر چیزی طاهر است تا نجاست آن ثابت شود» می‌گوییم: «هر انسانی زنده است تا عکس آن ثابت شود» و با توجه به برخی قرائن که از آن‌ها آگاهیم، چیزی جز زنده بودن امام صدر تا اواخر دههٔ ۹۰ میلادی بر ما ثابت نشده است. ما دلیل قاطع داشتیم که ایشان زنده بودند و در جایی به سر می‌برده‌اند، یعنی‌‌ همان هنگامی که قذافی بر سر کار بود. 

نایب رئیس دفتر سیاسی در جنبش امل ادامه داد: اخباری که پس از سقوط رژیم قذافی به دست ما می‌رسید، صرفاً حرف‌هایی بیهوده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.