کد خبر : 24407
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 12:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تصادفات فوتی آذربایجان‌غربی ۳۸ درصد کاهش یافت بسته هستند

تصادفات فوتی آذربایجان‌غربی ۳۸ درصد کاهش یافت

تصادفات فوتی آذربایجان‌غربی ۳۸ درصد کاهش یافت

 رئیس کنترل راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی گفت: تصادفات فوتی آذربایجان‌غربی در دو ماه نخست سال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۳۸ درصد کاهش یافت. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت مشتاق ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در دو ماهه نخست سال ۹۳ آمار تصادفات





 رئیس کنترل راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی گفت: تصادفات فوتی آذربایجان‌غربی در دو ماه نخست سال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۳۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت مشتاق ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در دو ماهه نخست سال ۹۳ آمار تصادفات فوتی ۵۹ فقره و در سال ۹۴ نیز ۴۳ فقره گزارش شده است.

وی تعداد متوفیان گزارش شده در دو ماهه نخست سال ۹۳ را برابر با ۷۴ نفر و سال ۹۴ را نیز ۴۶ نفر عنوان و بیان کرد: در این دوماه ۳۸ درصد کاهش فوتی وجود دارد.

رئیس کنترل راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی مجروحان گزارش شده در دو ماهه نخست سال ۹۳ را ۱ هزار و ۹۸ نفر و در دو ماهه نخست ۹۴ را نیز ۱ هزار و ۱۷۶ نفر خواند و گفت: آمار ارائه شده ۷ درصد افزایش مجروحان را نشان می‌دهد.

مشتاق تصریح کرد: خسارات وارده از ناحیه تصادفات در دو ماهه نخست سال ۹۳، ۳۳۵ فقره بوده که در سال ۹۴ به ۲۹۶ فقره رسیده است و در این مورد نیز ۱۲ درصد کاهش را شاهد هستیم.

وی افزود: تعداد تصادفات سال ۹۳ را ۲ هزار و ۱۲۷ فقره و تعداد تصادفات سال ۹۴ را ۲ هزار و ۲۰۷ فقره عنوان کرد و گفت: در این مورد نیز ۴ درصد افزایش تصادفات دیده می‌شود.

رئیس کنترل راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی بیان کرد: متاسفانه تعداد واژگونی خودرو در آذربایجان‌غربی بیشتر است با این حال نسبت به سال گذشته در این زمینه نیز ۱۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

مشتاق اظهار داشت: از ۱۲ نقطه حادثه خیز در استان مشکلات ۳ نقطه حل شده ولی ۹ نقطه دیگر هنوز با مشکل مواجه بوده و نیاز به توجه است.

انتهای پیام/ ر

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.