کد خبر : 24381
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 10:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کانگروها در تبریز/ دوچرخه‌سواران استرالیا وارد تبریز شدند بسته هستند

کانگروها در تبریز/ دوچرخه‌سواران استرالیا وارد تبریز شدند

کانگروها در تبریز/ دوچرخه‌سواران استرالیا وارد تبریز شدند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان- ایران از ۷ خرداد آغاز شده و رکابزنان در شش مرحله با هم به رقابت پرداخته تا قهرمانان این دوره از رقابت‌ها شناخته شوند. تبریز به مشکین شهر، سرعین به تبریز، تبریز به ارومیه، ارومیه به منطقه آزاد ارس، منطقه آزاد ارس

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان- ایران از ۷ خرداد آغاز شده و رکابزنان در شش مرحله با هم به رقابت پرداخته تا قهرمانان این دوره از رقابت‌ها شناخته شوند.
تبریز به مشکین شهر، سرعین به تبریز، تبریز به ارومیه، ارومیه به منطقه آزاد ارس، منطقه آزاد ارس به کلیبر پنج مرحله این تور بوده و مرحله پایانی در داخل شهر تبریز برگزار می‌شود.
تیم «سرچ تو ریته ین» صبح امروز از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز وارد این شهر شدند تا به عنوان اولین تیم خارجی در هتل تبریز مستقر شود.
در سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران – آذربایجان تیم‌های ناویتاس ساتیلیس استرالیا، سرچ توریته‌ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان.اس.سی مالزی، آر.تی.اس.سانتیک چین‌تایپه، تورکو شکر ترکیه، سی.سی.ان سایکلینگ لائوس، ته رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، وینوفورائور قزاقستان، لویشان لنداسکیپ جمهوری خلق چین و ای.سی.سپارتا پراها جمهوری چک و تیم ملی مراکش به همراه ۵ تیم داخلی پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.