کد خبر : 23996
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 می 2015 - 6:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انریکه: بازیکنی مانند ژاوی هرگز نخواهد آمد بسته هستند

انریکه: بازیکنی مانند ژاوی هرگز نخواهد آمد

انریکه: بازیکنی مانند ژاوی هرگز نخواهد آمد

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، هم‌تیمی قدیمی و کاپیتان این فصل تیمش را به طور ویژه مورد تمجید قرارداد و او را بازیکنی دانست که هرگز تکرار نخواهد شد. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پس از جشن بیست‌و‌سومین قهرمانی بارسلونا در لالیگا برای توصیف ژاوی هرناندس جملاتی را





 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، هم‌تیمی قدیمی و کاپیتان این فصل تیمش را به طور ویژه مورد تمجید قرارداد و او را بازیکنی دانست که هرگز تکرار نخواهد شد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پس از جشن بیست‌و‌سومین قهرمانی بارسلونا در لالیگا برای توصیف ژاوی هرناندس جملاتی را به کار برد که با تعریف و تمجیدهای همیشگی او از کاپیتان ۳۵ ساله تیمش فرق داشت.

انریکه در تحسین ژاوی که آخرین بازی‌‌اش را شب گذشته (شنبه) در لالیگا برای بارسلونا انجام داد، گفت: بازیکنی مانند ژاوی هرگز تکرار نخواهد شد.

انریکه سپس همه ارزش قهرمانی را که تیمش این فصل در لالیگا به دست آورد، یادآوری کرد و اظهار داشت: این قهرمانی که بر بستر کارهایی است که در تمام طول فصل انجام دادیم، بسیار ارزشمند است. ما در تمام طول فصل خوب کار کردیم و مسلماً در برخی مقاطع وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم. ارزش این جام بیشتر است، چون ما تا یک هفته به پایان لیگ با یکی از بهترین رئال مادریدهای چند سال اخیر رقابت داشتیم.

سرمربی کاتالان‌ها درباره تساوی خانگی تیمش برابر دپورتیوو لاکرونیا هم تأکید کرد: ما تا آخر بازی برای کسب پیروزی جنگیدیم اما قدرت دفاعی دپورتیوو به ما اجازه رسیدن به این هدف را نداد.

توماس فرمائلن، مدافع بلژیکی بارسا که در تمام طول فصل به سبب مصدومیت خانه‌نشین بود، شنبه شب سرانجام توانست اولین بازی‌اش را برای بارسلونا انجام دهد. انریکه در این باره هم عنوان کرد: برای فرمائلن و همچنین داگلاس بسیار خوشحالم. هر دوی آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند. فرمائلن بازیکن باتجربه‌ای است که در حرکات پا به توپ عالی و جنگنده است. او فصل آینده به ما کمک خواهد کرد.

مردان انریکه این شانس را دارند که دو جام دیگر به ویترین افتخارات خود اضافه کنند که اولین آنها جام حذفی اسپانیا است و دیگری لیگ قهرمانان اروپا. سرمربی پیشین سلتاویگو درباره شانس تیمش برای کسب سه‌گانه قهرمانی در این فصل اظهار داشت: با توجه به شیوه‌ای که تیمم به اینجا رسیده است، من نسبت به کسب سه‌گانه خوشبین هستم اما می‌دانم که در دو فینال پیش رو کار آسانی نداریم. لوئیز سوارز هم احتمالاً خواهد توانست در این بازی‌ها حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.