کد خبر : 23980
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 می 2015 - 3:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فراخوان جشن بزرگ نیمه شعبان ستاد مردمی منتظران حضرت مهدی(عج) اهر بسته هستند

فراخوان جشن بزرگ نیمه شعبان ستاد مردمی منتظران حضرت مهدی(عج) اهر

فراخوان جشن بزرگ نیمه شعبان ستاد مردمی منتظران حضرت مهدی(عج) اهر

به گزارش اهروصال، متن پیام ستاد مردمی منتظران حضرت مهدی (عج) اهر بدین شرح می باشد.    بسم الله الرحمن الرحیم قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله:  وَ اَفْضَلُ الْعِبادَهِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله می فرماید: برترین عبادت، انتظار فرج است. شکر شایان نثار ایزد منان که

به گزارش اهروصال، متن پیام ستاد مردمی منتظران حضرت مهدی (عج) اهر بدین شرح می باشد.
 

 بسم الله الرحمن الرحیم
قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله:  وَ اَفْضَلُ الْعِبادَهِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ.
رسول خدا صلی الله علیه و آله می فرماید: برترین عبادت، انتظار فرج است.

شکر شایان نثار ایزد منان که توفیق را رفیق راهمان ساخت تا بانی مراسمی باشیم که در راه انتظار فرجش کاری اندک است  .هیئت امناء و اعضاء ستاد مردمی منتظران حضرت مهدی (عج) اهر از سال ۸۲ شروع به فعالیت نموده و همه ساله جشن بزرگ منتظران مهدی(عج) و برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال به نحو احسن اجرا و خوشبختانه رضایت همشهریان و فعالان مذهبی، فرهنگی و مسئولین را به همراه داشته است .
توفیقی که هرساله به یاری خداوند متعال و لطف وجود مبارک امام زمان (عج) بیشتر  و گسترده تر میشود و ما را در فراهم ساختن مقدمات و  اجرای مراسمات دلگرم و مصمم می کند.
جا دارد از کلیه عزیزان بالاخص خیرین بزرگوار، مردم فهیم و مسئولین محترم که با کمک های خود ما را در امر اشاعه ی فرهنگ ناب محمدی (ص) و تعظیم شعائر دینی یاری رساندند تشکر نموده و توفیق خدمتگزاری بیشتر عزیزان را در اجرای مراسمات اهل بیت (ع) را که نشان دهنده ی دوستی و مودت با اهل بیت پیامبر (ص) از خداوند منان مسئلت میداریم.
و در پی آن هستیم که امسال نیز جشن میلاد آن منجی یگانه عالم بشریت را  پربار و باشکوه تر از قبل اجرا نمائیم.  لذا با توجه به اینکه هزینه مراسم جشن نیمه شعبان توسط خیرین و همشهریان بزرگوار تامین میگردد، انتظار می رود که عاشقان و دوستداران اهلبیت (ع) همانند سالهای قبل ما را در رسیدن به این مهم یاری نمایند و نیز از جوانان با اشتیاق شهرمان دعوت می نمائیم تا یاری رسان این مجموعه مذهبی و فرهنگی باشند.


فلذا شماره حساب۶۰۰۱۷۳۱۳ نزد بانک رفاه شعبه اهر جهت واریز کمک های نقدی و برای سایر کمک ها و حمایت ها شماره تلفن ۴۴۲۳۵۷۴۳ اعلام میگردد.


آدرس ستاد : اهر – خیابان شیخ شهاب جنب قنادی آذری آموزشگاه منشور

و من الله توفیق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.