کد خبر : 2383
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 ژانویه 2015 - 12:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قدم زدن ظریف با کری یک گاف بزرگ در عالم دیپلماسی بود بسته هستند

قدم زدن ظریف با کری یک گاف بزرگ در عالم دیپلماسی بود

قدم زدن ظریف با کری یک گاف بزرگ در عالم دیپلماسی بود

            به گزارشش اهروصال، بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه  فارس با اشاره با قدم زنی وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر خارجه آمریکا گفت: آنچه که به ملت گفته شد و مردم در جریان آن هستند و بودند این است

 

 


<br />

 

 

 

 

به گزارشش اهروصال، بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه  فارس با اشاره با قدم زنی وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر خارجه آمریکا گفت: آنچه که به ملت گفته شد و مردم در جریان آن هستند و بودند این است که مذاکرات صرفا در موضوع هسته‌ای آن‌هم با گروه ۵+۱ صورت می‌گیرد.

وی افزود: متاسفانه اخیرا مردم می‌بینند که مذاکره کنندگان ما هر بار به یک بهانه مستقیما وارد مذاکره با طرف آمریکایی می‌شوند و در آخرین اقدام هم جناب آقای ظریف با وزیر خارجه امریکا و نماینده دشمن دیرینه ما و مسلمانان اقدام به قدم زدن کرده‌ است.
کلاته ادامه داد: شاید از نظر برخی‌ها قدم زدن وزیر خارجه ما در خیابان‌های یک کشور اروپایی با وزیر خارجه کشوری دیگر یک ابتکار در دیپلماسی باشد ولی قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا که دشمن قسم خورده ماست آن‌هم در دید عموم و در کشوری که بزرگترین توهین به مسلمانان در آن صورت پذیرفته است یک اقدام احساسی بوده‌است نه یک ابتکار سیاسی.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: افکار عمومی جهان و تمام کسانی که به جمهوری اسلامی امید دارند، مسئولان کشور و نظام ما را دشمن آمریکا می‌دانند این اقدام جناب ظریف یک گاف بزرگ در عالم دیپلماسی بوده‌است.
وی در خاتمه گفت: باید به وزیر خارجه کشور یادآوری شود، که وی در مذاکرات یک شخصیت حقیقی نیست بلکه نماینده ملت و نظامی است که اصلی‌ترین دشمن آنها آمریکای جهان خوار است. 

انتهای پیام/

 

منبع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.