کد خبر : 23687
تاریخ انتشار : شنبه 23 می 2015 - 7:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیروانی: در شأن تیم ملی نیست که هر هفته به دنبال زمین باشد بسته هستند

پیروانی: در شأن تیم ملی نیست که هر هفته به دنبال زمین باشد

پیروانی: در شأن تیم ملی نیست که هر هفته به دنبال زمین باشد

خبرگزاری تسنیم: مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که در صورت به نتیجه رسیدن کار غلط بدترین اتفاق رخ خواهد داد. به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پیش از آغاز تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال گفت: متأسفانه نتوانستیم در کمپ تیم‌های ملی تمرینات‌مان را انجام دهیم.





خبرگزاری تسنیم: مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که در صورت به نتیجه رسیدن کار غلط بدترین اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پیش از آغاز تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال گفت: متأسفانه نتوانستیم در کمپ تیم‌های ملی تمرینات‌مان را انجام دهیم. شانسی که داشتیم، ورزشگاه دستگردی پیدا شد و توانستیم در این ورزشگاه تمرینات‌مان را برگزار کنیم. به ما گفتند زمین کمپ در حال بازسازی است اما خوب نیست که تیم ملی در کمپ‌ تیم‌های ملی تمرین نکند.

وی درباره مدت زمان بازسازی زمین کمپ گفت: دوستان کارشناس اعلام کردند که هشت تا ۱۰ ماه زمان می‌برد تا زمین کمپ آماده شود و ما هم قول داده‌ایم به کمپ تیم ملی نرویم به شرط اینکه این زمین ترمیم شود.

مدیر ورزشی تیم ملی درباره اردوی این تیم در ترکیه گفت: برگزاری این اردو احتیاج به پول دارد اما فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه پولی بابت قراردادهای اسپانسرها نگرفته و هنوز این پول‌ها به فدراسیون نیامده است از نظر مالی مشکل دارد. ما می‌خواهیم کار بزرگی انجام دهیم اما مشکل بزرگی هم سد راه‌مان است و متأسفانه اولین اردوی ما در حال کنسل شدن است. هر چند کفاشیان تلاش می‌کند به هر طریقی که شده این اردو را برگزار کنیم.

پیروانی ادامه داد: بازیکنان ۱۰، ۱۱ ماه به صورت فرسایشی کار کرده‌اند و چند نوبت در لیگ بدنسازی داشته‌اند. آنها تمام هتل‌های ایران را دور زده‌اند و اکنون باید شرایط جدیدی برای آنها فراهم شود. ما بعد از اردوی ترکیه باید به مصاف ازبکستان و ترکمنستان برویم. متأسفانه برای بازی با ترکمنستان نیز شرایط خوب نیست و آنها بازی را به شهر دورتری نسبت به پایتخت برده‌اند و باید ۶۰۰ کیلومتر از عشق‌آباد راه برویم. اگر فکر کنیم این مسابقات ساده است، اشتباه کرده‌ایم. ما باید قدرت‌مان را نشان دهیم.

وی درباره اینکه در صورت لغو  شدن اردوی ترکیه جایگزین این اردو چه می‌شود، گفت: ما به دنبال زمین شماره یک آزادی بودیم که به ما گفتند این زمین هم زیر کشت است و متأسفانه آنجا را هم به ما ندادند. اگر اردوی ترکیه قطعی نشود در همین زمین ورزشگاه دستگردی تمرینات‌مان را دنبال خواهیم کرد، چون شانس دومی نداریم و باید تمرینات را همین‌جا دنبال کنیم. با این وجود به دنبال این هستیم که هر طور که شده اردوی ترکیه را برگزار کنیم.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و باید برای او امکانات حرفه‌ای فراهم کنیم، گفت: بحث کی‌روش نیست. در اصول حرفه‌ای منطق و قانون می‌گوید اگر می‌خواهید کار حرفه‌ای انجام دهید باید همه چیزتان حرفه‌ای باشد. لباس، توپ و زمین شما باید حرفه‌ای باشد اما اینطور نیست و البته این مشکل هم فقط در تیم ملی وجود ندارد. بسیاری از باشگاه‌های ما زمین تمرینی مناسب و استادیوم اختصاصی ندارند که این مسائل اصلاً خوب نیست. بدترین اتفاق این است که کار غلط صورت بگیرد و شما با امکانات غیرحرفه‌ای به نتیجه برسید، چون همه چیز پشت این اتفاق گم می‌شود.

پیروانی تأکید کرد: در شأن تیم ملی نیست که هر هفته به دنبال زمین باشد. امیدوارم این مشکل به هر طریقی که هست حل شود. هر کسی هر کمکی می‌تواند به تیم ملی بکند پا پیش بگذارد و مشکلات را برطرف کنیم. اکنون دوره‌ای نیست که به راحتی به جام جهانی برویم و باید سخت تلاش کنیم. همانطور که می‌بینید در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم از عربستان،‌ قطر، امارات و ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده‌اند و این نشان می‌دهد سطح فوتبال تیم‌ها به یک اندازه شده است و این کار را سخت می‌کند. کشورهای حوزه خلیج فارس پیشرفت کرده‌اند و نباید از آنها غافل شویم.

وی در پایان در خصوص حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی گفت: بسیار خوب است که امید فوتبال ما به این جوان‌ها باشد. آنها استعداد و پتانسیل خوبی دارند و دعوت شدن‌شان نشان می‌دهد که لیگ کاملاً زیر ذره‌بین بوده و اکنون هم می‌بینیم که شور و اشتیاق این جوان‌ها بسیار بالاست و بهتر است که آنها در تمرینات و اردوها به خوبی کار کنند تا بهتر از این شوند. امیدوارم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.