کد خبر : 23638
تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2015 - 14:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اقتصاد مقاومتی تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند بسته هستند

اقتصاد مقاومتی تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند

اقتصاد مقاومتی تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه فاروج گفت: با عمل به اقتصاد مقاومتی می‌توان تحریم دشمنان را علاج کرد. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از فاروج، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده در آئین نماز جمعه این هفته فاروج اظهار داشت: تحریم‌های دشمن در این چند سال نتوانست کشور را به‌زانو درآورد بلکه برای ملت ما برکات





خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه فاروج گفت: با عمل به اقتصاد مقاومتی می‌توان تحریم دشمنان را علاج کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از فاروج، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده در آئین نماز جمعه این هفته فاروج اظهار داشت: تحریم‌های دشمن در این چند سال نتوانست کشور را به‌زانو درآورد بلکه برای ملت ما برکات فراوانی داشته است.

قلی زاده به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع پاسداران فارغ‌التحصیل اشاره کرد و افزود:  به گفته مقام معظم رهبری ملت ایران به هر شیطنتی و جنگ نیابتی در پشت مرزهای کشور پاسخ سخت و کوبنده می‌دهند.

وی افزود: هدف غرب از راهبرد اختلاف‌افکنی میان مسلمانان، تسلط بر منابع منطقه، تضمین امنیت رژیم صهیونیستی، اختلاف‌افکنی با تکیه‌بر قومیت‌ها و مذاهب، راهبرد و شگرد کهنه روباه پیر انگلیس است.

وی بابیان اینکه، آل سعود در طول ۲ ماه اخیر نشان داده که شاگرداول کلاس آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌عنوان نخستین قاتلان بشریت است گفت: چنانکه سازمان ملل اعلام کرد تجاوز سعودی‌ها به یمن بیش از ۱۰ هزار کشته و زخمی و نیم میلیون نفر آواره برجای گذاشته است.

امام‌جمعه فاروج با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: پاسداری از انقلاب یعنی پیش‌روندگی و پیش ‌برندگی انقلاب نه حفظ وضع موجوداست.

قلی زاده با گرامیداشت روز جانباز نیز گفت: مردم باید قدردان جانبازان و خانواده آنان باشند، جانبازان، شهیدان زنده‌ای هستند که خداوند این فرصت را به آن‌ها داده است.

امام‌جمعه فاروج با گرامیداشت هفته جوان تصریح کرد:  در معارف دینی، نسبت به این دوران توجه و تأکیدات خاصی شده است.

وی با اشاره به اینکه، با توجه به رشد جمعیت جوان کشور به همراه شکل‌گیری پدیده دوره جوانی در جامعه ایران، بسیاری از ساختارهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مدیریتی تحت تأثیر قرارگرفته است.

قلی زاده اظهار داشت: در چنین شرایطی، مسائل و نیازهای اساسی جوانان از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

وی گفت: چنان‌که می‌توان گفت در صورت اهتمام واقعی نسبت به این مهم، فرصت کم‌نظیری برای مشارکت جوانان در ساختن فردایی بهتر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ ب

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.