کد خبر : 23633
تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2015 - 14:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رؤیای بازجویی از دانشمندان هسته‌ای به هیچ عنوان عملیاتی نمی‌شود بسته هستند

رؤیای بازجویی از دانشمندان هسته‌ای به هیچ عنوان عملیاتی نمی‌شود

رؤیای بازجویی از دانشمندان هسته‌ای به هیچ عنوان عملیاتی نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت اهواز گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان باید خواب بازدید از مقرهای نظامی و بازجویی از دانشمندان ما را به گور ببرند. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهواز با تبریک





خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت اهواز گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان باید خواب بازدید از مقرهای نظامی و بازجویی از دانشمندان ما را به گور ببرند.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهواز با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند ارزش کار پاسداری که در خوزستان مشغول مجاهدت است از نماز هم بالا‌تر است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ انقلاب اشاره کرد و افزود: سپاه و ارتش قهرمان ما با پیروی از فرهنگ اهل بیت (ع) سبب افتخار اسلام، ولایت فقیه و مردم است.

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر ضرورت درس آموزسی از ایثار و مقاومت فرهنگ عاشورا تنها راه سعادت و پیروزی ملت ایران را پیروی و الگو پذیری از ائمه معصومین در همه مراحل زندگی دانست.

وی با اشاره به حوادث منطقه و مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: بر اساس سخنان و بیانات امام راحل (ره) قاعده پیروزی و سعادت ما این است که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

حاجتی، همچنین پیروی از ولایت فقیه را رمز نجات کشور دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه پاسداری امام حسین (ع) تاکید کرد: هرچقدر در مقابل دشمنان عقب نشینی کنیم آن‌ها زیاده طلب‌تر می‌شوند و جلو‌تر می‌آیند.

خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: ایشان به صراحت خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای را ترسیم کردند و مسئولان موظفند به این خطوط قرمز پایبند باشند.

وی افزود:‌‌ همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان باید خواب بازدید از مقرهای نظامی و بازجویی از دانشمندان ما را به گور ببرند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برخی سیاه نمایی‌ها از وضعیت کشور نیز گفت: برخی با بی‌تدبیری دم از خزانه خالی و مذاکره با کدخدا زدند.

وی گفت: کسانی که می‌گفتند آرمان ما ارتباطی با سانتریفیوژ‌ها ندارد، اشتباه کردند و تمام این افراد امروز مخاطب سخنان مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/ ب

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.