کد خبر : 23630
تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2015 - 14:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایران اجازه هیچ‌گونه بازرسی سرزده از تأسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهد بسته هستند

ایران اجازه هیچ‌گونه بازرسی سرزده از تأسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهد

ایران اجازه هیچ‌گونه بازرسی سرزده از تأسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهد

خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه شاهرود با اشاره به تهدیدات اخیر کشورهای استکباری غرب در جریان مذاکرات هسته‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه بازرسی سرزده از تأسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهد. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود که با حضور





خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه شاهرود با اشاره به تهدیدات اخیر کشورهای استکباری غرب در جریان مذاکرات هسته‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه بازرسی سرزده از تأسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود که با حضور گسترده مردم و مسئولان در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد اظهار داشت: ایران همواره به‌صورت شفاف و واضح مخالفت خود را با هرگونه بازدید سرزده از تأسیسات هسته‌ای خود اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه اجازه هیچ‌گونه بازدید غیرمنطقی خارج از عرف به تأسیسات خود را نخواهیم داد خاطرنشان کرد: تجهیزات و تأسیسات نظامی، از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران بوده و کشورهای ۱+۵ باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با هرگونه بازرسی سرزده و غیرمنطقی از تأسیسات هسته‌ای یا نظامی ایران در هر نقطه‌ای که باشد، به‌شدت مخالف بوده و آن را نخواهد پذیرفت.

امام‌جمعه شاهرود خطاب به کشورهای موسوم به ۱+۵ افزود: هیچ کشوری نباید به خود اجازه درخواست غیرمنطقی از جمهوری اسلامی ایران را بدهد و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشورمان و نیز بازدید سرزده از تأسیسات هسته‌ای ایران از همان دسته خواسته‌های نامشروع و غیرمنطقی آنان است.

ترابی با اشاره به اینکه آمریکا سابقه خوبی را در موضوع بازدید از تأسیسات هسته‌ای عراق از خود برجای نگذاشته است عنوان کرد: کشورهای غربی به رهبری آمریکا در حمله به خاک عراق ابتدا به بهانه وجود تأسیسات هسته‌ای بازرسی را شروع کردند و پس‌ازآن، از زمین، هوا و دریا خاک این کشور را موردحمله قراردادند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شجره‌ای طیبه و نهادی تأثیرگذار در تأمین امنیت و پیشرفت کشور دانست و افزود: این نهاد انقلابی، به سبب جایگاه قانونی که دارد؛ مجموعه‌ای نظم‌پذیر و تحول‌پذیر بوده و عظمت و عزت و نیز رسالت مهمی که بر عهده دارد را از مکتبی بودن خود دارد.

فرارسیدن سوم خردادماه و روز مقاومت و ایثار از دیگر محورهای خطبه‌های خطیب جمعه شاهرود بود.

انتهای پیام/ ی

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.