کد خبر : 23627
تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2015 - 14:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا عامل تفرقه بین ملت‌های مختلف دنیا است بسته هستند

آمریکا عامل تفرقه بین ملت‌های مختلف دنیا است

آمریکا عامل تفرقه بین ملت‌های مختلف دنیا است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه نیر گفت:‌ در حالی که خود آمریکا عامل تفرقه و دودستگی در بین ملت‌های مختلف دنیا بوده معرفی کردن ایران به عنوان خطر بالفعل از سوی این کشور بسیار مضحک و خنده‌دار است. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این





خبرگزاری تسنیم: امام جمعه نیر گفت:‌ در حالی که خود آمریکا عامل تفرقه و دودستگی در بین ملت‌های مختلف دنیا بوده معرفی کردن ایران به عنوان خطر بالفعل از سوی این کشور بسیار مضحک و خنده‌دار است.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران عزتمندترین نیروی نظام اسلامی بوده که در صیانت و حفاظت از ارزش‌های والای نظام و کیان جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش می‌کند.

امام جمعه نیر با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: ایثارگران و جانبازان در دفاع از ارزش‌های والای نظام و خاک کشور در عملیات‌های مختلف از جمله فتح خرمشهر با شجاعت و دلاوری تمام عمل کردند که ملت ما قدردان این رشادت‌ها بوده و با حفظ دستاوردهای آنها در تمامی صحنه‌های نظام اسلامی حضوری پررنگ ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و پیروزی رزمندگان در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس زمینه‌ساز پیروزی در جنگ تحمیلی بود، افزود: علاوه بر جنگ ۸ ساله که دشمنان برای کشور تحمیل کردند اکنون نیز با ترفندهای مختلف در تلاش برای دستیابی به اهداف شوم خود و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که ملت ما با بصیرت و هوشیاری هرگز اجازه چنین حرکتی را به دشمنان نظام نمی‌دهند.

مقدسی با اشاره به اظهارات اخیر سران آمریکا در مورد ایران بیان کرد: در حالی که خود آمریکا عامل تفرقه و دودستگی در بین ملت‌های مختلف دنیا بوده معرفی کردن ایران به عنوان خطر بالفعل از سوی این کشور که جنایت‌های مختلفی را در عرصه‌های بین‌المللی انجام می‌دهد و به عنوان تروریسم بین‌المللی شناخته شده بسیار مضحک و خنده‌دار است.

خطیب جمعه نیر با تاکید بر اتحاد امت اسلامی بیان کرد: آمریکا خود خطری بالفعل برای تمامی ملت‌ها بوده که ایران اسلامی با تبعیت از ارزش‌های والای الهی امام حسین(ع) برای احقاق عدالت و حق در جهان حرکت‌های مختلفی انجام داده تا بتواند یزیدیان زمان را که همواره در صدد آسیب زدن به ارزش‌های والای اسلامی هستند از بین ببرد که این امر در سایه وحدت و اتحاد امت اسلامی محقق می‌شود.

انتهای پیام/ ب

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.