کد خبر : 23618
تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2015 - 10:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا مجرم اصلی کشته و زخمی شدن ۱۰ هزار یمنی است بسته هستند

آمریکا مجرم اصلی کشته و زخمی شدن ۱۰ هزار یمنی است

آمریکا مجرم اصلی کشته و زخمی شدن ۱۰ هزار یمنی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا مجرم اصلی کشته و زخمی شدن ۱۰ هزار نفر در یمن است که نتیجه‌ای جز یک حرکت انتحاری و عقیم و بر ضد منویات جانیان این حمله ندارد. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر





خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا مجرم اصلی کشته و زخمی شدن ۱۰ هزار نفر در یمن است که نتیجه‌ای جز یک حرکت انتحاری و عقیم و بر ضد منویات جانیان این حمله ندارد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با تبریک ولادت باسعادت امام حسین(ع) اظهار داشت: بهترین رابطه با معصومان در چنین روزهایی، پیمان با آنها برای سنخیت با اوصاف روحی، معنوی، اخلاقی و علمی آنها است.

وی با اشاره به جامعیت شخصیت امام حسین(ع) بیان کرد: یکی از اوصاف برجسته امام حسین(ع) که سبب شکل‌گیری حادثه عاشورا شد، حساسیت آن بزرگوار به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بوده به حدی که آن حضرت قیام خود را با آن معلّل می‌کند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت و نظارت همگانی بوده و سنت عالم بر این قرار گرفته است که با تعطیلی این اصل، نزول عذاب، هلاکت و ویرانی جامعه قطعی می‌شود.

عاملی با تجلیل از پاسدار، پاسداری و روز پاسدار گفت: روز ولادت امام حسین(ع) را به این دلیل روز پاسدار نام گذاشته‌اند تا برسانند که پاسداران انقلاب اسلامی از همان حقیقتی پاسداری می‌کنند که امام حسین(ع) از آن پاسداری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با قدردانی از جانبازان و مقام جانبازی و همسران جانبازان از حضرت امام(ره) نقل کرد که جانباز، همان شهیدی است که بقایای پیکرش در عالم خاک مانده است.

وی با اشاره به بازدید خود از مرزهای استان در هفته گذشته به قداست کار مرزداری اشاره و از تمام مرزنشینان خواست به عنوان یک فریضه به‌طور کامل با مرزبانی همکاری و مجرمان مرزی را با درایت و تعهد خود ناکام بگذارند.

آیت‌الله عاملی از خیرین مدرسه‌ساز که در جشنواره روز پنجشنبه ۱۱٫۵ میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی تعهد کردند، تجلیل و قدردانی کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به مناسبت هفته خوابگاه‌ها از خیرین دعوت کرد با دریافت زمین مجانی از دانشگاه، نیاز خوابگاهی دانشگاه‌های استان را تأمین و با غیرت شایسته، فضای سالم و مناسب تربیتی برای جوانان فراهم کنند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس نجات یمن در ریاض گفت: عربستان در این کنفرانس بر اساس خواست آمریکا، تشکیل اقلیم‌های فدرالی و تجزیه یمن و جدایی بزرگترین استان یمن یعنی “حضرموت” از یمن را به‌عنوان هدف حمله خود به یمن آشکار ساخت.

امام جمعه اردبیل آمریکا را مجرم اصلی در کشته و زخمی شدن ۱۰ هزار نفر در یمن دانست و تصریح کرد: این حمله خام، از اول محکوم به شکست بود و از جهت نتیجه، یک حرکت انتحاری و عقیم و بر ضد منویات جانیان این حمله است.

انتهای پیام/ ب

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.