کد خبر : 23615
تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2015 - 10:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نقدی: مذاکرات هسته‌ای باید منطبق بر شروط مقام معظم رهبری ادامه یابد بسته هستند

نقدی: مذاکرات هسته‌ای باید منطبق بر شروط مقام معظم رهبری ادامه یابد

نقدی: مذاکرات هسته‌ای باید منطبق بر شروط مقام معظم رهبری ادامه یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توافقنامه هسته‌ای باید براساس شروطی باشد که مقام معظم رهبری فرمودند، از جمله این شروط رفع همزمان تحریم‌ها، عدم بازجویی از دانشمندان هسته‌ای و عدم بازرسی از مراکز نظامی است. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمد رضا نقدی ظهر امروز در سخنرانی پیش





خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توافقنامه هسته‌ای باید براساس شروطی باشد که مقام معظم رهبری فرمودند، از جمله این شروط رفع همزمان تحریم‌ها، عدم بازجویی از دانشمندان هسته‌ای و عدم بازرسی از مراکز نظامی است.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمد رضا نقدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به سالگرد فتح خرمشهر اظهار داشت: این قدرت خدا بود که باعث آزادی خرمشهر شد، رزمندگان اسلام پس از ۲۰ روز جنگ پی در پی توانستند که شهر خرمشهر را آزاد کنند و ۱۹ هزار نفر از نیروهای عراقی را اسیر کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مرور خاطرات فتح خرمشهر خوب است، اما مهم‌تر از آن درس گرفتن از این حادثه است، آنچه که دشمنان از آن می‌ترسند، این است که این راه ادامه پیدا کند و همین چیز آن‌ها را دستپاچه کرده است.

وی انقلاب اسلامی را در حال گسترش دانست و افزود: روز به روز قدرت‌های انقلاب اسلامی در منطقه در حال متولد شدن است و مجاهدان عراقی در عملیات آزادسازی تکریت توانستند که هشت هزار کیلومتر مربع از خاک عراق را از دست داعش آزاد کنند.

نقدی تصریح کرد: غربی‌ها در جنگ عراق به دلیل کمبود نیرو از شرکت‌های امنیتی استفاده کردند، شرکت‌هایی که عناصر آن جزو سابقه داران و مجرمان آمریکا بودند، اما بعد از شکست این نقشه آمریکایی‌ها، آن‌ها به استفاده از تکفیری‌ها روی آوردند، اما این مساله سبب ایجاد نیروهای مجاهد در عراق شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی بیان کرد: امروزه این تفکر انقلابی در دریای سرخ و دریای مدیترانه با استکبار درگیر است، تحرکات گسترده مسئولان غربی به دلیل مساله هسته‌ای نیست، بلکه آن‌ها به دنبال از بین بردن نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان هستند.

وی تصریح کرد: مجاهدان مقاومت به دلیل پول به سوی ایران نمی‌آیند، چون تکفیری‌ها چند برابر آن‌ها پول دریافت می‌کنند، بلکه آن‌ها چون مقاومت و صلابت را در ایران دیدند، به سوی ما می‌آیند.

نقدی آزادی تکریت را مدیون مجاهدان بسیج مردمی عراق دانست و افزود: این مجاهدان در عملیات قبول نکردند که هواپیماهای آمریکایی شرکت کنند و بدون کمک آن‌ها پیروز شدند، اما در عملیات الرمادی که نیروهای بسیج مردمی عراق شرکت نکردند و هواپیماهای آمریکایی حضور داشتند، شکست حاصل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نفوذ ایران را به دلیل جنگ با کفر و شرک دانست و افزود: ما باید هوشیار باشیم و دقت خود را بالا ببریم، ما نباید از مقام معظم رهبری جلو یا عقب بیفتیم و باید همراه ایشان حرکت کنیم، جایی که روی فرمان ولایت بایستیم، همچون فتح خرمشهر پیروزی حاصل می‌شود.

وی تصریح کرد: توافقنامه هسته‌ای باید براساس شروطی باشد که مقام معظم رهبری فرمودند، از جمله این شروط رفع همزمان تحریم‌ها، عدم بازجویی از دانشمندان هسته‌ای و عدم بازرسی از مراکز نظامی است و ما بر این شروط تا آخر ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.