کد خبر : 23355
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 می 2015 - 11:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مرکز ناباروری رویان در چهارمحال وبختیاری تأسیس می‌شود بسته هستند

مرکز ناباروری رویان در چهارمحال وبختیاری تأسیس می‌شود

مرکز ناباروری رویان در چهارمحال وبختیاری تأسیس می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از تأسیس مرکز ناباروری رویان در استان خبر داد. به گزارش اهروصال به نقل از وحید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه خردادماه دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور به استان سفر می‌کند، اظهارداشت: در این سفر پیش‌بینی می‌شود مرکز





خبرگزاری تسنیم: رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از تأسیس مرکز ناباروری رویان در استان خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از وحید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه خردادماه دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور به استان سفر می‌کند، اظهارداشت: در این سفر پیش‌بینی می‌شود مرکز ناباروری رویان در استان تأسیس شود.

وی با اشاره به اینکه هدف جهاد دانشگاهی ایجاد رابطه بین دانش و تجربه رویان و علوم پزشکی است، گفت: مسئله ناباروری در استان سبب کاهش جمعیت در استان شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۶ نمونه خون بند ناف در بیمارستان هاجر شهرکرد و یک نمونه در بیمارستان فارسان انجام شده است، اظهار داشت: همه نمونه‌گیری‌ها با موفقیت ثبت و خانواده‌ها کارت ذخیره خون بند ناف دریافت کردند.

با بیان اینکه مامای آموزش دیده رویان در بانک خون بند ناف استان آماده ارائه مشاوره است، افزود: ۲۰ خانواده در بانک خون بند ناف استان مشاوره دریافت و در مرحله اخذ قرار داد با این بانک هستند.

خلیلی تصریح کرد: مشاوران مؤسسه رویان آماده رائه خدمات و مشاوره تلفنی به خانواده‌ها استان هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بانک خون بند ناف استان نیازمند اطلاع رسانی رسانه‌های استان است، بیان کرد: بسیاری از خانواده‌های استان نیازمند ذخیره خون بند ناف فرزندان هستند که با تلاش بیشتر رسانه‌ها سبب اطلاع رسانی به مرد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از این بانک استقبال خوبی شده است، ادامه داد: بانک خون بند ناف استان برای ترویج و گسترش فعالیت خود نیازمند نهضت اطلاع رسانی است.

انتهای پیام/ ر

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.