کد خبر : 2310
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 ژانویه 2015 - 4:49

جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اهر برگزار شد

جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اهر برگزار شد

به گزارش اهروصال، این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سخنرانی معاون فرماندار اهر آغاز شد.   مدد سمندری ضمن تقدیر از مسئولین کمیته های تخصصی خدمات سفر سالهای گذشته شهرستان اهر، خواهان ارائه نکته نظرات و پیشنهادات و ابتکارات سازنده اعضای کمیته های تخصصی برای جذب و خدمت رسانی هر

به گزارش اهروصال، این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سخنرانی معاون فرماندار اهر آغاز شد.

 

Aharvesal93102900006

مدد سمندری ضمن تقدیر از مسئولین کمیته های تخصصی خدمات سفر سالهای گذشته شهرستان اهر، خواهان ارائه نکته نظرات و پیشنهادات و ابتکارات سازنده اعضای کمیته های تخصصی برای جذب و خدمت رسانی هر چه بیشتر گردشگران و بویژه مسافرین نوروزی شد.

 

وی شهرستان اهر را به عنوان محور اصلی و چهارراه ارتباطی استانهای شمال غرب و شمالی و همچنین گردشگران جمهوری آذربایجان و نخجوان دانست و افزود: باید ترتیبی اتخاذ نماییم که با هدایت و راهنمایی مسافران ، تمام ظرفیتهای گردشگری منطقه از جمله مجموعه آرامگاه شیخ شهاب الدین اهری و موزه ادب و عرفان به عنوان اولین موزه تخصصی عرفانی کشور، به نحو شایسته معرفی شده و گردشگران گذری در شهر ماندگارتر شوند.

 

معاون فرماندار اهر بر ضرورت آمادگی کلیه ادارات شهرستان اهر برای استقبال از مهمانان نوروزی و تشکیل تیمهای نظارتی تاکید کرد.

 

Aharvesal93102900024

حسن باقرپور رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان و نمایندگان ادارات و نهادهای حاضر با بیان اینکه آمادگی لازم برای استقبال از گردشگران این شهرستان فراهم شده افزود: برنامه ریزی های لازم برای استقبال از گردشگران انجام شده و کمیته های این ستاد در حال شکل گیری می باشند تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن در خدمت مسافرین عزیز در منطقه باشیم.

 

Aharvesal93102900015


حیدر پورسلیمان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز ضمن اعلام آمادگی این مجموعه گفت: آموزش و پرورش شهرستان اهر همواره در زمانهای پر مسافر و بحرانی به اسکان مسافران و میهمانان منطقه اقدام کرده و امسال نیز این روند را ادامه خواهد داد.

وی افزود: خانه معلم آموزش و پرورش شهرستان اهر ظرفیت پذیرش ۱۵۰ مسافر را دارد و با تجهیز امکانات می تواند این توانایی را تا ۵۰۰ نفر نیز در ایام نوروز افزایش دهد.

 

Aharvesal93102900020

محمد مسیب زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب به تمام گردشگران نوروزی این اداره نیز همانند سایر دستگاههای خدمات رسان فعال خواهد بود و جهت تسهیل و فراهم نمودن یک سفر خاطره انگیز به یاد ماندنی اقدام به تعمیرات و پر نمودن چاله های ایجاد شده احتمالی بروز یافته در اثر راهداری زمستانی و طرح و ساماندهی و شستشوی علائم افقی و عمودی و خط کشی مسیرهای پرتردد در صورتنیاز خواهد نمود.

مسیب زاده اضافه کرد: از تمام رانندگان و مسافران محور های مواصلاتی شهرستان اهر و سایر شهرستانها درخواست رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مخصوص جاده، حرکت با سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقتهای غیر مجاز و غیر ایمن و استفاده از لباس گرم و لوازم ایمن لازم در این فصول و داشتن غذای کنسرو شده در داخل وسایط نقلیه خود داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم در این سفر با همکاری و توجه به راهنمای ها و تذکرات اکیپ های راهداری و پلیس راه بتوانیم شاهد یک سفر بیاد ماندنی و بدون حادثه باشیم مسافران و همشهریان عزیز می توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت راهها خبر دار شوند.

 

Aharvesal93102900019

الیاس ممی پور معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از تجهیز سینما قدس به سیستم دیجیتال و بازگشایی سینما، برپایی نمایشگاه عکس از نقاط دیدنی ارسباران و صدور مجوز برنامه های شاد هنری برای این ایام خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دانشگاه آزاد اسلامي اهر چهارشنبه , 21 ژانویه 2015 - 9:05

تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در دهه فجر انقلاب اسلامی

نظرات بسته شده است.