کد خبر : 22834
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 می 2015 - 15:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رئیس موسسه سنجش مدارک انگلستان در اجلاس آساهیل اصفهان حضور می‌یابد‌ بسته هستند

رئیس موسسه سنجش مدارک انگلستان در اجلاس آساهیل اصفهان حضور می‌یابد‌

رئیس موسسه سنجش مدارک انگلستان در اجلاس آساهیل اصفهان حضور می‌یابد‌

عضو هیئت مدیره اجلاس آساهیل با اشاره برگزاری اجلاس آساهیل گفت: حضور رئیس موسسه سنجش مدارک انگلستان در این اجلاس فرصت بسیار خوبی برای دانشگاه‌های داخلی است. به گزارش اهروصال به نقل از سایت وزارت علوم، حسین مقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با بیان اینکه انتخاب واحد





عضو هیئت مدیره اجلاس آساهیل با اشاره برگزاری اجلاس آساهیل گفت: حضور رئیس موسسه سنجش مدارک انگلستان در این اجلاس فرصت بسیار خوبی برای دانشگاه‌های داخلی است.

به گزارش اهروصال به نقل از سایت وزارت علوم، حسین مقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با بیان اینکه انتخاب واحد دانشگاه آزاد اصفهان برای برگزاری اجلاس بسیار خوشحال کننده بود، اظهار داشت: آساهیل یکی از بزرگترین مجموعه‌های دانشگاهی دنیا با ۶۰ سال قدمت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تنها عضو ایرانی انجمن موسسات جنوب شرق آسیا است، افزود: این انجمن نزدیک به ۲۰۰ عضو دارد که کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه نیز عضو آن هستند.

عضو هیئت مدیره اجلاس آساهیل بیان کرد: برنامه امسال این اجلاس حرکت به سمت سال۲۰۲۰ همراه با تعاملات مجموعه‌های اروپایی و همچنین یک حرکت هماهنگ برای رسیدن به همکاری در سه حوزه تحقیقات، پژوهش و آموزش تجربیات دانشجویی است.

وی با بیان اینکه در این اجلاس رئیس موسسه سنجش مدارک انگلستان نیز حضور دارد، تصریح کرد: حضور موسسه سنجش مدارک انگلستان فرصت بسیار خوبی برای دانشگاه‌های داخل بوده تا در راستای ارزیابی مدارکشان با این موسسه همکاری کنند.

عضو مرکز همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه آکسفورد نیز در این نشست با بیان اینکه هدف از ایجاد این مرکز همکاری‌های بین‌المللی بین دانشگاهی است، اظهار داشت: در چند سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی ورود قدرتمندی به این مرکز داشته و حتی با دانشگاه‌های دیگر تبادلات آموزشی داشته است.

علی‌اکبر ابوترابی با بیان اینکه مرکز همکاری‌های دانشگاه آکسفورد سال‌ها است که به بر‌گزاری اجلاس آساهیل کمک می‌کند، افزود: در شش ماه گذشته این مرکز همکاری خوبی را با دانشگاه آزاد‌ اسلامی واحد‌خوراسگان برای برگزاری این اجلاس در اصفهان داشته است.

وی با اشاره به اینکه بعد وسیعی از دانشگاه‌های جهان با این اجلاس همکاری دارند، گفت: حتی کشور‌هایی که عضو انجمن موسسات جنوب شرق آسیا نیستند، (همچون دانشگاه آکسفورد) با اجلاس آساهیل تعامل دارند.

عضو هیئت مدیره اجلاس آساهیل با بیان اینکه برگزاری این اجلاس در اصفهان سبب می‌شود صنایعی که با دانشگاه در ارتباط هستند از دستاورد‌های آن استفاده کنند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد‌اصفهان در زمینه تفاهم نامه‌های بین دانشگاهی بسیار خوب عمل کرده و به عنوان نمونه در منطقه آفریقا کار‌های شایانی را به انجام رسانده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.