کد خبر : 22831
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 می 2015 - 15:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۳۲۰ روستای آذربایجان غربی از پورت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شد بسته هستند

۳۲۰ روستای آذربایجان غربی از پورت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شد

۳۲۰ روستای آذربایجان غربی از پورت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شد

مدیرعامل شرکت مخابرات اذربایجان‌غربی گفت: با هدف گسترش خدمات به مشترکین ۳۲۰ روستای آذربایجان غربی از پورت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شدند. به گزارش اهروصال به نقل از دانا، ظهر امروز بهمن اسماعیل‌زاده در بین خبرنگاران اظهار داشت: در سه سال گذشته ارتباطات و مخابرات بر روی محور توسعه‌پذیری حرکت کرده‌اند چراکه ITU بر روی توسعه





مدیرعامل شرکت مخابرات اذربایجان‌غربی گفت: با هدف گسترش خدمات به مشترکین ۳۲۰ روستای آذربایجان غربی از پورت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شدند.

به گزارش اهروصال به نقل از دانا، ظهر امروز بهمن اسماعیل‌زاده در بین خبرنگاران اظهار داشت: در سه سال گذشته ارتباطات و مخابرات بر روی محور توسعه‌پذیری حرکت کرده‌اند چراکه ITU بر روی توسعه پهنای باند پیشرفت و در سال ۹۲ توسعه ارتباطات اینترنتی در روستاها افزایش یافت.

وی با بیان این‌که سال گذشته نیز توسعه ITU در استان برای همگان بوده گفت: امسال نیز شرایطی برای ارئه خدمات در حوزه شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی فراهم می‌شود.

اسماعیل‌زاده افزود: باتوجه به این‌که سال گذشته سال خوبی برای پهنای باند بود امسال نیز زیرساخت‌های انتقال برای تامین دولت الکترونیک ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که به ۳۲۰ روستای آذربایجان‌غربی، پورت پرسرعت واگذار شده بیان کرد: این اقدام از بی‌سابقه‌ترین فعالیت‌هایی مخابراتی بود که سبب شد تا آذربایجان‌غربی جزو ۳ استان برتر کشور در توسعه فناوری اطلاعات در روستاها باشد.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: از دیگر موضوعاتی که سنگین‌ترین اقدام مخابرات آذربایجان غربی به شمار می‌رفت، هم‌کدسازی در سال ۹۳ بود که سبب ایجاد سهولت در ارتباط و کاهش هزینه‌های مشترکین شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی با بیان این‌که ۵۲۰ سایت به تلفن ثابت و تلفن همراه راه‌اندازی شده اظهار داشت: از این تعداد ۲۰۰ سایت برای ثابت و مابقی برای تلفن همراه ایجاد شده و تقریبا برای هشت شهرهای استان پوشش ۳G صورت گرفته که عملکرد مطلوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: ۱۰۰ هزار پورت پرسرعت در سال گذشته نصب و راه‌اندازی شده و ۷۰ هزار آن نیز در استان واگذار شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم هم‌چنان پهنای باند استان را افزایش داده و جزو استان‌های برتر باقی بمانیم.

اسماعیل‌زاده با اشاره به توسعه شبکه کابل و تامین فیبر نوری دستگاه‌ها برای راه‌اندازی تجهیزات جدید و برخورداری از امکانات بیشتر گفت: در سال ۹۳ با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده بستر فیبر نوری گسترش یافته و امکانات بیشتری برای سرویس‌دهی به مشترکین به خدمت گرفته می‌شود.

مدیرعامل مخابرات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۰۰ هزار پورت پرسرعت در حال بهره‌برداری در آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.