کد خبر : 22806
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 می 2015 - 14:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سطح خدمات بیمارستان‌های روانپزشکی تحت پوشش بنیاد شهید ارتقا می‌یابد بسته هستند

سطح خدمات بیمارستان‌های روانپزشکی تحت پوشش بنیاد شهید ارتقا می‌یابد

سطح خدمات بیمارستان‌های روانپزشکی تحت پوشش بنیاد شهید ارتقا می‌یابد

 معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارتقاء سطح خدمات بیمارستان‌های روانپزشکی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالرضا عباسپور در همایش سراسری روسای بیمارستان‌های روانپزشکی بنیاد شهید در یاسوج، اظهار داشت: هم اکنون بحث تداخل دارویی یکی از مشکلات بیمارستان‌های اعصاب و روان





 معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارتقاء سطح خدمات بیمارستان‌های روانپزشکی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالرضا عباسپور در همایش سراسری روسای بیمارستان‌های روانپزشکی بنیاد شهید در یاسوج، اظهار داشت: هم اکنون بحث تداخل دارویی یکی از مشکلات بیمارستان‌های اعصاب و روان در کشور است که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه پزشکان این بیمارستان‌ها به بیماران خود، افزود: هم اکنون ۱۰ بیمارستان روانپزشکی با ۶۸۰ تخت درمانی در کشور فعالیت دارند.

عباسپور با اشاره به اینکه ۱۵ درصد خدمات درمانی جانبازان در بیمارستان‌های روانپزشکی و ۸۵درصد از طریق خرید خدمات درمانی در سایر بیمارستان‌ها انجام می‌شود، عنوان کرد: افزایش خدمات درمانی غیرمستقیم با حمایت‌های بیمه‌ای از طریق خرید خدمات درمانی از جمله برنامه‌های سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه ۵۵۰ هزار نفر جانباز جنگ تحمیلی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت تدبیر و امید جهت ارائه خدمات مطلوب به جانبازان و جامعه ایثارگری از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

امکانات بیمارستان اعصاب و روان یاسوج مطلوب نیست

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه وضعیت ارائه خدمات و امکانات موجود در بیمارستان اعصاب و روان یاسوج مطلوب نیست،گفت: بسیاری از بیماران این استان به خارج از استان جهت مداوا اعزام می‌شوند.

فتاح‌ محمدی با اشاره به فداکاری و از خودگذشتگی‌های جانبازان جنگ تحمیلی در جنگ نابرابر ۸ سال دفاع مقدس، افزود: استقلال کنونی کشور مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی جامعه ایثارگری است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه تجهیزان و فضای فیزیکی بیمارستان اعصاب و روان یاسوج، بیان کرد: نیازمندی‌های بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج در زمینه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برطرف شود.

به گزارش تسنیم، همایش روسای ۱۰ بیمارستان روان پزشکی تحت پوشش سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدت دو روز در یاسوج برگزار می‌شود.

پایان پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.