کد خبر : 22679
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 می 2015 - 10:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هزینه‌های تحمیلی برای مسافران خط هوایی ایران به افغانستان بسته هستند

هزینه‌های تحمیلی برای مسافران خط هوایی ایران به افغانستان

هزینه‌های تحمیلی برای مسافران خط هوایی ایران به افغانستان

خبرگزاری تسنیم قیمت بلیط رفت ۶۹۰ بلیط بازگشت ۱۲۰۰ ؛ این واقعیتی که این روزها متقاضیان استفاده از خدمات خطوط هوایی افغانستان از مقصد تهران به هر یک از شهرهای افغانستان با آن مواجه هستند. به گزارش اهروصال به نقل از گروه “رسانه‌ها” خبرگزاری تسنیم، قیمت بلیط رفت ۶۹۰ بلیط بازگشت ۱۲۰۰ ؛ این واقعیتی





خبرگزاری تسنیم قیمت بلیط رفت ۶۹۰ بلیط بازگشت ۱۲۰۰ ؛ این واقعیتی که این روزها متقاضیان استفاده از خدمات خطوط هوایی افغانستان از مقصد تهران به هر یک از شهرهای افغانستان با آن مواجه هستند.

به گزارش اهروصال به نقل از گروه “رسانه‌ها” خبرگزاری تسنیم، قیمت بلیط رفت ۶۹۰ بلیط بازگشت ۱۲۰۰ ؛ این واقعیتی که این روزها متقاضیان استفاده از خدمات خطوط هوایی افغانستان از مقصد تهران به هر یک از شهرهای افغانستان با آن مواجه هستند، شاید دلیل آن واگذاری کلیه امور خدمات هوایی به صورت انحصاری به یک شرکت باشد.

به گزارش سایت خبری فصل اعتدال، دی ماه سال گذشته خبرگزاری فارس از فعالیت یک شرکت به عنوان نماینده رسمی شرکت آسمان در افغانستان خبرداد که بصورت دائمی پروازهای مستقیم ایران و افغانستان را برگزار می‌کند.

بر اساس این اعلام مسافرانی که قصد پرواز مستقیم به یکی از شهرهای افغانستان اعم از کابل ، هرات و مزار شریف را دارند می‌توانند بصورت اینترنتی بلیط در مسیر دلخواه خود را به صورت اینترنتی از سایت این شرکت انتخاب و خریداری کنند.

اما نکته قابل تامل اختیارات بدون ضابطه شرکت بر قیمت اعلامی خدمات هوایی این شرکت از مقصد افغانستان به ایران است که دو برابر نرخ پروازهای رفت اعلام شده است و بر مبنای آن مسافری که در تهران ۶۹۰ هزار تومان بابت بلیط رفت پرداخت کرده، در صورتی که زمان بازگشتش به ایران مشخص نباشد تا بلیط رفت و برگشت را به قیمت یک میلیون و دویست تومان در تهران قبل از آغاز سفر تهیه کند، باید بابت بازگشت از افغانستان به ایران از طریق خطوط هوایی یا قیمت اعلامی این شرکت را که مسئولان شرکت خود را ملزم به ارایه هیچ توضیحی نمی دانند بپردازد یا از استفاده از این خطوط صرف نظر کند.

البته این در حالی است که شرکت هواپیمایی دبی خدمات مسیر کابل – دبی- دبی- تهران را با قیمتی ارزانتر ارایه داده و به مسافرین این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان حضور در فرودگاه دبی از امکانات و خدمات این فرودگاه بهره مند شوند.

ظاهر آنچه در خطوط هوایی ایران – افغانستان می‌گذرد و کسی رسما حاضر به تایید آن نیست حکایت از رانتی دارد که به یک شرکت و شاید یک فرد داده شده و به او این امکان را می‌دهد که نرخ بلیط پروازها از مقصد افغانستان به تهران را تعیین کند؛ حتی اگر دو برابر نرخ خدمات هوایی باشد که از مقصد تهران به شهرهای افغانستان از مسافران اخذ می‌شود.

منبع: فصل اعتدال

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.