کد خبر : 22648
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 می 2015 - 4:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز تمرینات ذوب‌آهن از فردا و تلاش برای پیدا کردن حریف تدارکاتی بسته هستند

آغاز تمرینات ذوب‌آهن از فردا و تلاش برای پیدا کردن حریف تدارکاتی

آغاز تمرینات ذوب‌آهن از فردا و تلاش برای پیدا کردن حریف تدارکاتی

خبرگزاری تسنیم کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پی یافتن حریف تدارکاتی برای تیمشان هستند. به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن از عصر فردا (سه‌شنبه) در محل تمرینات این تیم آغاز می‌شود. یحیی گل‌محمدی در پایان دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته پایانی لیگ‌برتر به





خبرگزاری تسنیم کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پی یافتن حریف تدارکاتی برای تیمشان هستند.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن از عصر فردا (سه‌شنبه) در محل تمرینات این تیم آغاز می‌شود. یحیی گل‌محمدی در پایان دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته پایانی لیگ‌برتر به شاگردانش ۳ روز استراحت داد و تیم اصفهانی قرار است از فردا خودش را برای فینال جام حذفی آماده کند.

* با توجه به اینکه فینال جام حذفی ۱۱ خرداد ماه برگزار می‌شود مربیان تیم ذوب‌آهن در تلاشند تا آن زمان شاگردان خود را در شرایط مسابقه قرار دهند و این در حالی است که با تعطیلی مسابقات لیگ برتر و لیگ یک، گل‌محمدی نمی‌تواند حریف تدارکاتی برای تیمش پیدا کند. مربیان ذوب‌آهن در این فکر هستند در این مقطع به مصاف تیم‌های جوانان و نوجوانان و یا تیم ملی دانشجویان بروند.

* قاسم دهنوی تنها بازیکن دو کارته ذوب‌آهن برای فینال جام حذفی است و با توجه به این قضیه او در دور جدید تمرینات تیمش شرکت نخواهد کرد.

* اگر چه باشگاه ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی با او به توافق رسیده‌اند اما قرارداد جدید این مربی هنوز در هیئت فوتبال اصفهان به ثبت نرسیده است.

* باشگاه ذوب‌آهن در تلاش است قرارداد سانتوس مدافع برزیلی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کند و حتی توافقات اولیه بین طرفین انجام شده است.

* بازیکنان و مربیان ذوب‌آهن تا قبل از فینال جام حذفی پاداش کسب سهمیه آسیا از مسابقات لیگ برتر را از مسئولان این باشگاه دریافت خواهند کرد و در صورت قهرمانی در جام حذفی نیز پاداش جداگانه می‌گیرند.

دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم ذوب‌آهن و نفت تهران تاریخ ۱۱ خرداد ماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.