کد خبر : 2244
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 ژانویه 2015 - 7:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شاعران اهری نیز اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند بسته هستند

شاعران اهری نیز اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند

شاعران اهری نیز اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند

به گزارش اهروصال، انجمن شاعران اهل بیت (علیهم السلام) تبریز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبربزرگ اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) درمجله شارلی ابدو، بیانیه ای را صادر کردند. در میان این شاعران نام چهار شاعر اهری؛ اللهویردی صادقی اهر، جهانگیراوغلواهر، اسدی اهر، انباز اهر نیز به چشم می خورد.

به گزارش اهروصال، انجمن شاعران اهل بیت (علیهم السلام) تبریز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبربزرگ اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) درمجله شارلی ابدو، بیانیه ای را صادر کردند. در میان این شاعران نام چهار شاعر اهری؛ اللهویردی صادقی اهر، جهانگیراوغلواهر، اسدی اهر، انباز اهر نیز به چشم می خورد. متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و صلوات بر پیامبر رحمت، مغفرت، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) واهل بیت عصمت وطهارت(ع).

دشمنان اسلام و مسلمین هر از چندگاهی برای ضربه زدن به انقلاب ها و جنبش های اسلامی بویژه بر بیداری اسلامی که در سال های اخیرموجب  وحشت و نگرانی آنها شده، ازهیچ توطئه و کوششی فرو گذار نکرده اند و با ترفندهای مختلف سعی درانحراف و استحاله و کم اثرجلوه دادن آن دراذهان مردم منطقه وجهان نموده اند.

یک روز با ساختن فیلم ضداسلامی، روز دیگر با انتشار مطالب ضداسلامی، روز دیگر با انتشار کاریکاتورازپیامبراسلام (ص) و روز بعد با توهین دیگر به اعتقادات مسلمانان اهانت می کنند.

این بارنیز چنگال پلیدبزدلان غربی ازآستین سرسپردگان خبیث اسرائیل ،آمریکا،انگلیس و فرانسه درآمد و بر چهره تابناک پیامبراعظم کشیده شد و درهفته نامه «شارلی ابدو» به ساحت مقدس اشرف الانبیاء حضرت محمد(ص)توهین وجسارت کرد.

ما اعضای انجمن شاعران اهل بیت(علیهم السلام) تبریز، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مطهرپیامبراعظم درمجله «شارلی ابدو»، ابرازانزجار و اندوه فراوان ازاین هتاکی ها وحرکات بی شرمانه به بهانه آزادی بیان به گوش سردمداران صهیونیستی کاخ الیزه وآمریکا وعمال استکبارجهانی رسانده واعلام می داریم هیچگاه دربرابر توهین وجسارت به مقدس ترین مقدسات خودساکت و بی تفاوت ننشسته وبه هرطریق ممکن باقلم، شعر و بیان درمسیر بر ملاساختن اهداف شوم دشمنان اسلام وانقلاب، اقدامات لازم را خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.