کد خبر : 22353
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 می 2015 - 2:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور ۵هزار زائر خارجی از ۳۳ کشور جهان در اردوهای راهیان نور بسته هستند

حضور ۵هزار زائر خارجی از ۳۳ کشور جهان در اردوهای راهیان نور

حضور ۵هزار زائر خارجی از ۳۳ کشور جهان در اردوهای راهیان نور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به تعداد زائران خارجی راهیان نور سال گذشته(سال ۹۳-۹۴) گفت: حدود ۵ هزار زائر از بیش از ۳۳ کشور جهان در حماسه بزرگ راهیان نور شرکت داشتند. به گزارش اهروصال، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار





رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به تعداد زائران خارجی راهیان نور سال گذشته(سال ۹۳-۹۴) گفت: حدود ۵ هزار زائر از بیش از ۳۳ کشور جهان در حماسه بزرگ راهیان نور شرکت داشتند.

به گزارش اهروصال، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتگو با  تسنیم، با اشاره به تعداد زائران خارجی راهیان نور سال گذشته و امسال(سال ۹۳-۹۴) گفت: حدود ۵ هزار زائر از بیش از ۳۳ کشور جهان در حماسه بزرگ راهیان نور شرکت داشتند.

وی افزود: این زائران از کشورهای اروپایی مثل اتریش و اسپانیا، کشورهای آسیایی مثل پاکستان و عراق و کشورهای قاره افریقا بودند که با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، با این حماسه بزرگ آشنا شدند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور پیش تر در نشست خبری با ارائه آماری از اردوهای راهیان نور گفت: حدود ۵میلیون نفر در اردوهای راهیان نور امسال شرکت داشته‌اند. بیش از ۵۰ درصد زائران با ماشین‌های شخصی خود برای بازدید مناطق عملیاتی رفتند. در مجموعه راهیان نور حدود ۲۰۰هزار نفر به مردم خدمت می‌کنند که ۹۹ درصد آن‌ها به‌صورت افتخاری در این کار شریک هستند. افرادی که به‌صورت افتخاری همکاری می‌کنند در حوزه مبلغان، خادمان و راویان راهیان نور حضور دارند. تعداد ۲۳هزار خادم، ۱۶هزار راوی، ۱۳هزار مبلغ و ۵۰هزار نفر مدیر کاروان داریم که این آمار برای چنین حماسه‌ای بی‌مانند است.

وی در ادامه تصریح کرد: ۴۳ یادمان در ۵ استان میزبان زائران راهیان نور داریم. در راهیان نور دریایی هم ۵ یا ۶ یادمان داریم که مجموعاً ۵۰ یادمان دفاع مقدس وجود دارد. می‌بایست زیرساخت‌های این یادمان‌ها گسترش یابد و حالا مردم چه در جنوب و چه استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی هرموقع که می‌توانند حضور پیدا کنند. در اردوهای راهیان نور دریایی نیز سال گذشته ۱۵۰هزار نفر از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.