کد خبر : 22335
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 می 2015 - 2:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمایت رئیس جمهوری اسبق آلمان از رویکرد مشکوک انگلیس در قبال اروپا بسته هستند

حمایت رئیس جمهوری اسبق آلمان از رویکرد مشکوک انگلیس در قبال اروپا

حمایت رئیس جمهوری اسبق آلمان از رویکرد مشکوک انگلیس در قبال اروپا

رئیس جمهوری اسبق آلمان از رویکرد مشکوک دولت محافظه کار انگلیس در قبال اروپا حمایت کرد. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از روزنامه “دی ولت”، انگلیسی ها به دلیل رویکرد مشکوک خود در قبال اتحادیه اروپا در معرض انتقاد قرار گرفته اند. البته آن ها در این رویکرد خود مورد حمایت





رئیس جمهوری اسبق آلمان از رویکرد مشکوک دولت محافظه کار انگلیس در قبال اروپا حمایت کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از روزنامه “دی ولت”، انگلیسی ها به دلیل رویکرد مشکوک خود در قبال اتحادیه اروپا در معرض انتقاد قرار گرفته اند. البته آن ها در این رویکرد خود مورد حمایت برخی شخصیت ها از جمله “رومان هرتزوگ” رئیس جمهوری اسبق آلمان قرار گرفتند.

هرتزوگ خواستار یک اتحادیه اروپای قدرتمند است نه یک دولت سوپر اروپایی.

رئیس جمهوری اسبق آلمان به موضع مشکوک دولت محافظه کار انگلیس در قبال اروپا ابراز علاقه کرده و در گفتگو با نشریه “فوکوس” اظهار داشت: ما به قوانین دفاع از پارلمان های ملی در برابر مسئولیت های بیش از حد در بروکسل نیاز داریم.

وی در بخش دیگری از گفتگو اظهار داشت که ممکن است این شرایط حالا یک بحران باشد اما از بحران ها اغلب بهترین فرصت ها ایجاد می شود.

هرتزوگ همچنین گفت: انتقاد به اتحادیه اروپا نباید همواره به عنوان موضع ضد اروپایی ارزیابی شود. بنابراین من خواهان یک اروپای قدرتمند در دنیا هستم که آنجا علایق و منافع اروپایی ما هم بتواند مورد توجه قرار گیرد. اما من کاملا مخالف یک دولت سوپر اروپایی هستم که شهروندان خود را با قوانین و مقررات جدید مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

“آندرس شویر” دبیر کل حزب سوسیال مسیحی آلمان نیز مشابه این اظهار نظرها را داشته و نتیجه انتخابات پارلمانی انگلیس که در آن محافظه کاران مشکوک به یورو اکثریت مطلق رابه دست آوردند، یک سیگنال واضح در این راستا دانست که زمان آن فرا رسیده  که در این باره بیاندیشیم ما خواهان کدام اروپا هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد که ایالت های مختلف آلمان مجددا قدرت تصمیم گیری بیشتری به دست آورند.

وزیر امور خارجه انگلیس اخیرا در گفتگویی اعلام کرده است که مذاکرات با اتحادیه اروپا را سریعا در پیش خواهد گرفت و حداکثر تا سال ۲۰۱۷ همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را برگزار خواهد شد.

“ورنر فایمن” صدر اعظم اتریش نیز از دولت انگلیس شدیدا انتقاد کرده و گفت: اتحادیه اروپا حالا به سیاستمدارانی مسئول در راس انگلیس نیاز دارد که حامی یک سیاست مشترک اروپایی باشند. در حال حاضر من در انگلیس رویکردی خلاف این را می بینم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.