کد خبر : 22169
تاریخ انتشار : جمعه 15 می 2015 - 12:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای همگام با احتمالات و نتیجه بازی تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت‌تهران/ نتیجه را پیش بینی کنید بسته هستند

همگام با احتمالات و نتیجه بازی تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت‌تهران/ نتیجه را پیش بینی کنید

همگام با احتمالات و نتیجه بازی تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت‌تهران/ نتیجه را پیش بینی کنید

به گزارش اهروصال، تراکتورسازی و نفت فینال لیگ‌برتر را می‌ سازند. اگر مثل همه فینال های واقعی این بازی برنده داشته باشد تیم برنده، قهرمان لیگ خواهد بود.   مساوی می‌تواند هر ۲ تیم را از قهرمانی دور نگه داشته و در عوض سپاهان را قهرمان کند. * تراکتورسازی با تفاضل گل بهتر در صدر است

به گزارش اهروصال، تراکتورسازی و نفت فینال لیگ‌برتر را می‌ سازند. اگر مثل همه فینال های واقعی این بازی برنده داشته باشد تیم برنده، قهرمان لیگ خواهد بود.

  مساوی می‌تواند هر ۲ تیم را از قهرمانی دور نگه داشته و در عوض سپاهان را قهرمان کند.

* تراکتورسازی با تفاضل گل بهتر در صدر است و حتی در صورت تساوی این دیدار و البته نتیجه نگرفتن سپاهان مقابل سایپا می‌تواند قهرمانی را کسب کند اما نفت در صورتی قهرمان خواهد شد که بتواند در این دیدار هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

*به‌طور حتم این دیدار بیش از اینکه زیر نظر هواداران تراکتورسازی باشد، زیر نظر سپاهانی‌ها خواهد بود و آنها به خوبی از اهمیت نتیجه این دیدار آگاه هستند. تونی اولیویرا برای رسیدن به این پیروزی و در نهایت قهرمانی به بازیکنانی چون حامد لک، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، احمدزاده، ادینیو و… اعتماد خواهد کرد. در مقابل نفت تهران و علیرضا منصوریان بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، پادوانی، حمدی نژاد، مبعلی، علیرضا عزت، وحید امیری، ارسلان مطهری و…. را به زمین می‌فرستد تا همچنان به کسب سه امتیاز امیدوار باشند.

* رقابت تراکتورسازی و نفت، رقابتی است که ممکن است این دو تیم برای سپاهان به میدان بروند. تساوی در این دیدار چیزی است که سپاهانی‌ها انتظار آن را می‌کشند.

* در بازی رفت، نفت ۲ ـ یک برنده شد. غلامرضا رضایی در دقایق ۴۲ و ۵۵، ۲ گل برای نفت زد و دیتمار بیکاج در دقیقه ۴۶ گل تیم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

* نفت و تراکتورسازی، همیشه بازی های بسیار متعادلی داشته اند. ۳ برد، ۳ مساوی و ۳ باخت در کارنامه آنها ثبت شده است. در این مدت نفت ۱۲ گل زده و ۱۱ گل هم دریافت داشته است.

* بهترین برد در بازی ها ۲ تیم برد ۳ ـ صفر نفت در روز ۲۰ بهمن ۹۲ بوده است.

* لیگ فوتبال باری محمد ایرانپوریان و خالد شفیعی ۲ بازیکن محروم تیم تراکتور تمام شده است. شفیعی بریا سومین بار در لیگ فوتبال محروم می‌ شود و یک کارت قرمز و ۸ کارت زرد دارد در حالی که ایرانپوریان بعد از ۹ ماه اخطار سوم خود را گرفته و محروم است.

* تراکتور در ۱۰ بازی آخر ۸ بار و نفت ۷ بار برده اند. اگر نفت مثل تراکتور عمل کرده بود امروز با ۶۰ امتیاز و تنها یک مساوی هم قهرمان لیگ می‌ ماند.

* این بازی احتمالا پرتماشاچی ترین بازی تاریخ لیگ برتر خواهد بود. رکورد پرتماشاچی ترین بازی تاریخ لیگ به مسابقه تراکتور و فجر سپاسی در بدو حضور تراکتور در لیگ اختصاص دارد که تبریزی ها برای قهرمانی آن رکورد را – احتمالا – خواهد شکست.

آخرین تصویر از ورزشگاه یادگار امام (ره) را با هم می بینیم.

dafd59aa_ba06_419c_a8ab_17586591c664

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.