کد خبر : 22017
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 می 2015 - 11:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تکذیب ربوده شدن ملوانان ایرانی توسط گروه تروریستی الشباب بسته هستند

تکذیب ربوده شدن ملوانان ایرانی توسط گروه تروریستی الشباب

تکذیب ربوده شدن ملوانان ایرانی توسط گروه تروریستی الشباب

به گزارش اهروصال به نقل از راه دانا، هادی حق‌شناس در گفت‌وگو با فارس درباره خبر منتشر شده مبنی بر ربوده شدن قایق ماهیگیری ایرانی توسط گروه تروریستی الشباب اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و از سوی هیچ مرجع رسمی کشور سومالی هم اعلام نشده است. وی ادامه داد: سازمان‌‌های بنادرِ کشور‌های منطقه معمولاً

به گزارش اهروصال به نقل از راه دانا، هادی حق‌شناس در گفت‌وگو با فارس درباره خبر منتشر شده مبنی بر ربوده شدن قایق ماهیگیری ایرانی توسط گروه تروریستی الشباب اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و از سوی هیچ مرجع رسمی کشور سومالی هم اعلام نشده است.

وی ادامه داد: سازمان‌‌های بنادرِ کشور‌های منطقه معمولاً با یکدیگر ارتباطات دیتا و اطلاعاتی دارند‌ و ما هیچ خبری از سازمان‌های بنادر کشورهای منطقه در این‌باره نشنیده‌ایم.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی ایران به عنوان مرجع حاکمیتی دریایی کشور خبر ربوده شدن کشتی ماهیگیری را تکذیب می‌کند‌.

پیش از این ‌ورلد بولتن، مدعی شده بود: یک مقام دولت سومالی از ربوده شدن یک قایق ماهیگیری ایرانی به همراه ۱۴ ملوان آن توسط گروه تروریستی الشباب خبر داده است.

طبق ادعای این رسانه، عمر عبدالصمد از مقامات دولت سومالی گفته بود که که گارد ساحلی این کشور از طریق دریافت هشدارهایی از این موضوع مطلع شده است؛ این قایق در آبهای شهر الدیر در منطقه گالگادود سومالی توسط تروریستها گرفته شده و زمان وقوع این اتفاق اوایل چهارشنبه بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.