کد خبر : 21850
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 می 2015 - 3:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تمامی مساجد باید در زمینه فضای مجازی فعالیت کنند بسته هستند

تمامی مساجد باید در زمینه فضای مجازی فعالیت کنند

تمامی مساجد باید در زمینه فضای مجازی فعالیت کنند

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی کانون های مساجد اهر و هوراند که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه مساجد در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حرکت اولیه انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و مساجد نقش مهم

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی کانون های مساجد اهر و هوراند که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه مساجد در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حرکت اولیه انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و مساجد نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی و ساماندهی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: مسجد خانه پروردگار و قلب مومن است و مردم مسایل شرعی خود را از مساجد اخذ می کنند.

عابدی همچنین با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمن علیه جوانان خاطرنشان کرد: شبیخون فرهنگی دشمن، امروز جوانان ما را نشانه رفته است و دشمن برای رسیدن به این هدف خود از فضای مجازی بهره برداری می کند.

فرماندار اهر افزود: رویکرد و گرایش مردم امروز به سمت فضای مجازی است و باید به سمتی حرکت کنیم که فعالیت های مجازی در مساجد رونق بگیرد.

وی تاکید کرد: تمامی مساجد باید در زمینه فضای مجازی فعالیت کنند، می توان سخنرانی ها و پاسخ به شبهات را در فضای مجازی برای جوانان عرضه کرد.

عابدی با اشاره به اینکه فضای مجازی می تواند منشا انحراف جوانان باشد، تاکید کرد: ضربه ای که استکبار جهانی در فضای مجازی به جوانان می زند به مراتب بیشتر از سایر عرصه هاست، اگر فعالیت در فضای مجازی هدایت شده و مدیریت شده نباشد، آسیب بزرگی را وارد می کند.

فرماندار اهر در پایان به نقش تاثیرگذار علما و روحانیون در جامعه تاکید کرد و گفت: عالمان و طلاب امروز باید با فضای مجازی بیشتر آشنا باشند، اگر شهیدان مطهری و بهشتی امروز زنده بودند، از پیشگامان عرصه مجازی به شمار می رفتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.