کد خبر : 2152
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 ژانویه 2015 - 5:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر برگزار شد بسته هستند

جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر برگزار شد

به گزارش اهروصال،  این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سخنرانی سید محمد عابدی فرمانار اهر آغاز شد. فرماندار اهر برگزاری مراسم دهه مبارک فجر امسال را بواسطه  مسائل داخلی  و حوادث پیرامون کشور، دارای ویژگیهای برجسته ای دانست و اظهار داشت : موضوع داعش و مساله عراق و سوریه در

به گزارش اهروصال،  این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سخنرانی سید محمد عابدی فرمانار اهر آغاز شد.

Aharvesal93102900016

فرماندار اهر برگزاری مراسم دهه مبارک فجر امسال را بواسطه  مسائل داخلی  و حوادث پیرامون کشور، دارای ویژگیهای برجسته ای دانست و اظهار داشت : موضوع داعش و مساله عراق و سوریه در سال جاری چالش های جدی در منطقه بوجود آورد که با مدیریت نظام اسلامی توطئه بزرگ دشمنان انقلاب و اسلام به تحلیل رفته و رو به نابودی گذاشته است و استکبار جهانی که نتوانسته است از طریق مزدوران داعش به اهداف خود برسد با منش جاهلانه به ساحت مقدس نبی اکرم جسارت کردند که این امر نیز با پاسخ جهان اسلام ناکام خواهد ماند.

وی افزود: شکست استکبار و پیروزی نظام مقدس اسلامی نشانه ای از این است که مردم ایران در صحنه هستند  و در سالهای گذشته حضور مردم در پاسداری از نظام اسلامی و مراسم  22 بهمن و روز قدس شاهد این امر است.

عابدی گفت : در مذاکرات هسته ای نیز تیم مذاکره کننده ایرانی با درایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم به مذاکره با پنج قدرت غربی پرداخته و بیانگر این موضوع است که از سر تا ذیل برنامه های جاری کشور در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش دارند.

وی ضرورت تبیین تفکر انقلاب به نسل جوان و نوجوان و برنامه ریزی صحیح برای پر کردن خلا فکری حاصل از کم کاری نسل اول انقلاب راخاطر نشان ساخت.

Aharvesal93102900008

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و افراط و تفریط در دین مبین اسلام همچون بهائی و شیرازی ها در بین شیعیان و وهابیت و داعش بین اهل سنت را محکوم و آن را موجب تفرقه و دادن فرصت به اجانب دانست.

وی افزود: وظیفه ما در دهه مبارک فجر تبیین اسلام ناب محمدی و نشان دادن جلوه تابناک نظام و حقیقت جمهوری اسلامی و عملکرد آن پس از انقلاب است.

حسینی ادامه داد: تمام تلاش دشمنان و دشمنی آنها با نظام در راستای مخدوش نمودن چهره آن و پنهان کردن واقعیتهای موجود و نا امید کردن مردم و جدا نمودن آنها به هر نحو ممکن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر به برخی برنامه های این اداره در طول دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: محفل انس با قرآن کریم شهرستان روز چهارشنبه ۱۵ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با حضور مردم دیندار و ولایتمدار شهرستان، برگزاری مسابقات قرآنی  در رشته های حفظ و قرائت توسط اداره تبلیغات اسلامی و موسسات قرآنی شهرستان در روزشنبه ۱۸بهمن در محل کتابخانه عمومی شهرستان، تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان از جمله برنامه های این اداره خواهد بود.

 

Aharvesal93102900014

عیسی فتح اله زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر نیز با تبریک پیشاپیش این دهه مبارک گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر همگام با سایر ادارات و نهادهای شهرستان آماده همکاری کامل جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این دهه می باشد.

وی به برخی برنامه های این اداره در طول دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت: تزئین بازار و پاساژ ها و نصب پرچم بر سر درب مغازه ها و نصب بنر در معابر عمومی، نشست با اصناف، اعمال تمدید همگانی درتمدید صدورپروانه، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای اصناف، دیدار با خانواده شهدای اصناف و جانبازان، شرکت همه جانبه در برانمه های دهه فجر، مشارکت در برنامه ها و مسابقات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی، بازدید از واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات آنها، مزین نمودن اداره به تمثال مبارک شهدای اصناف، نشست با اصناف از جمله برنامه های این اداره در طول دهه مبارک فجر خواهند بود.

 

Aharvesal93102900026

حیدر پورسلیمان مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: اهمیت گرامیداشت دهه فجر امسال و یادآوری رویدادهای آن با توجه به شرایط جهانی و منطقه ای بسیار زیاد بوده و باید درجهت شناسایی این اتفاق مهم تلاش کنیم از ظرفیتهای موجود منطقه جهت گرامیداشت دهه فجر استفاده نماییم و برنامه های متنوع. جذاب و بانشاط برگزار نماییم.

وی آشنا سازی نسل جوان را با آرمان های انقلاب اسلامی بسیار ضروری برشمرد و افزود همواره باید با نوآوری و خلاقیت درجهت شناسایی عوامل تاثیر گذار درپیروزی این انقلاب برای نسل جوان قدم های اساسی برداشت.

برنامه هایی مانند برگزاری مراسم استقبال از آفتاب، جنگ شادی، یادواره شهداء، همایش بانوان و انقلاب اسلامی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، همایش بصیرت دهی(گفتمان دینی و سیاسی)، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه دست آوردهای فرهنگی و علمی دانش آموزان، برگزاری مسابقات فرهنگی،مسابقه وبلاگ نویسی و . . .  از جمله پیشنهادات کمیته فرهنگی و هنری به ستاد دهه فجر شهرستان بود.

 

Aharvesal93102900028

علیجانپور معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر نیز از اجرا و برگزاری ۵۲ برنامه توسط این اداره از جمله؛ اعزام تیم بانوان و  آقایان به مسابقات طناب کشی استانی، اعزام تیم روستایی و بازی های بومی محلی به مسابقات استانی در رشته کشتی ( آشیرما)، صعود کوهنوردان به قله قوشاداغ با حضور شهرستان های همجوار، برگزاری مسابقات دوومیدانی در رده سنی نونهالان – نوجوانان، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، دیدار مسئولان اداره و هیات ها با امام جمعه، برگزاری مسابقات پینگ پنگ ۶ جانبه، همایش دوچرخه سواری بانوان و بسیاری برنا مه های متنوع دیگر خبر داد.

 

Aharvesal93102900023

معصوم زاده معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی نیز از برگزاری ۱۶ برنامه توسط این نهاد خبر داد و گفت: مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء شهری و روستایی، عیادت از والدین معزز شهداء، بازدید از مدارس فرزندان شاهد، برگزاری یادواره شهدای روستایی در طول دهه فجر و … از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی شهرستان اهر خواهد بود.

 

 

Aharvesal93102900021

آیت اله جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز ضمن تقدیر از عملکرد و برنامه های ستاد دهه مبارک فجر شهرستان، خواستار توجه جدی مسئولین کمیته های تخصصی به امر نوآوری و ابتکارات برای جذب هر چه بیشتر نسل جوان در برپایی مراسمات دهه مبارک فجر امسال شد.

 وی افزود: در کنار برنامه های ادارات و نهادهای مختلف شهرستان، باید اقدامات برجسته بصورت ستادی و هماهنگ صورت پذیرد و گزارشات مراسمات جهت نمایش عظمت حضور مردم بصورت متمرکز ارائه گردد.

امام جمعه اهر در پایان جلسه بر محتوا محوری برنامه ها اشاره نموده و لزوم برپایی جلسات بر پایه گفتمان و مباحثه بویژه در مراکز علمی و دانشگاهی و پاسخ دهی به سوالات و شبهات ذهنی جوانان را گوشزد کرد.

 

در پایان این جلسه مهدی زارعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر به عنوان دبیر ستاد هماهنگی دهه فجر این شهرستان انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.