کد خبر : 21075
تاریخ انتشار : شنبه 9 می 2015 - 18:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هشدار انصارالله یمن به آل سعود بسته هستند

هشدار انصارالله یمن به آل سعود

هشدار انصارالله یمن به آل سعود

عضو دفتر رسانه ای جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که تمام گزینه ها برای دادن پاسخ به تجاوزگری عربستان مورد بررسی قرار دارد. به گزارش اهروصال به نقل از العالم، نصرالدین عامر ،عصر روز شنبه گفت: هدف قرار دادن صعده از سوی عربستان تازگی ندارد، زیرا این کشور در سال ۲۰۰۹ نیز از انواع سلاح





عضو دفتر رسانه ای جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که تمام گزینه ها برای دادن پاسخ به تجاوزگری عربستان مورد بررسی قرار دارد.

به گزارش اهروصال به نقل از العالم، نصرالدین عامر ،عصر روز شنبه گفت: هدف قرار دادن صعده از سوی عربستان تازگی ندارد، زیرا این کشور در سال ۲۰۰۹ نیز از انواع سلاح ها از جمله بمب های خوشه ای علیه صعده استفاده کرد؛ اما نتوانست به اهدافش برسد و متحمل خسارت های گسترده ای شد.

وی با بیان اینکه صعده نمادی برای تمام یمنی هاست، تاکید کرد که تمام گزینه ها برای دادن پاسخ به تجاوزگری عربستان مطرح است.

عضودفتر رسانه ای جنبش انصارالله درباره آتش بس ۵ روزه از طرف عربستان که از روز سه شنبه آغاز می شود، گفت: نوعی تناقض در سخنان مسئولان سعودی وجود دارد؛ به گونه ای که عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان آتش بس را اعلام کرد؛ اما احمد العسیری سخنگوی نیروهای ائتلاف سعودی از ادامه حملات به یمن و بویژه صعده سخن به میان آورد.

عامر تصریح کرد که متجاوز احساس شکست می کند و شکست آنها کاملا آشکار شده است. رژیم آل سعود در ابتدای تجاوزگری از حمایت ملت یمن و بازگرداندن مشروعیت ادعایی سخن می گفتند اما اینک در برابر مقاومت و ایستادگی مردم یمن قرار گرفته است.

وی اقدام عربستان برای ممانعت از ارسال کمک های امدادی و بشردوستانه مجامع بین المللی برای مردم بی دفاع یمن را اقدامی شرم آور و مغایر با قوانین و مصوبات جهانی دانست و گفت: هواپیماهای متجاوز سعودی به جلوگیری از ارسال و انتقال کمک های جهانی ، فرودگاه ها را هدف قرار می دهند و تا مردم یمن را در مضیقه قرار داده و در مقاومت آنان خدشه بوجود آورند.اما با وجود تمامی مشکلات و موانع سیاست مردم یمن در مقابل تجاوزگری و متجاوزان تغییر نخواهد کرد و مقاومت و ایستادگی ادامه می یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.