کد خبر : 20859
تاریخ انتشار : جمعه 8 می 2015 - 15:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نظر کواچ در مورد حضور تیم ملی در لیگ جهانی والیبال بسته هستند

نظر کواچ در مورد حضور تیم ملی در لیگ جهانی والیبال

نظر کواچ در مورد حضور تیم ملی در لیگ جهانی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال گفت:اعتماد وزیر ورزش و جوانان به مربیان تیم ملی والیبال و الگو قراردادن آنها در ورزش ایران اقدامی قابل قدردانی است و تشکر ویژه از محمود گودرزی دارم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اسلووبودان کواچ در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال در ایران گفت:





سرمربی تیم ملی والیبال گفت:اعتماد وزیر ورزش و جوانان به مربیان تیم ملی والیبال و الگو قراردادن آنها در ورزش ایران اقدامی قابل قدردانی است و تشکر ویژه از محمود گودرزی دارم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اسلووبودان کواچ در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال در ایران گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال در تلاش هستند که به ۱۰۰ درصد آمادگی برسند تا در مسابقات پیش رو همانند سال های گذشته بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. ۲۰ روز تا مسابقات باقی مانده و فرصت لازم را در اختیار داریم. چند بازیکن مثل امیر غفور و حمزه زرینی هنوز به شرایط ایده آل بعد از مصدومیت نرسیدند و امیداورم شرایط برای بهبودی کامل آنان نیز فراهم شود.

وی در باره اردوی تدارکاتی و دیدار با تیم های ملی والیبال فنلاند و جمهوری چک افزود: شاید اطلاعات زیادی درباره فنلاند نداشته باشیم اما جمهوری چک در ۱۰ سال اخیر نتایج بسیار خوبی در مسابقه با تیم های بزرگ کسب کرده است. مسابقه با این تیم می تواند به آمادگی ایران کمک زیادی کند.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره تیم های همگروه ایران گفت: آمریکا، روسیه و لهستان تیم های قدرتمند و خوبی هستند و تیم ایران نیز تمام تلاش خود را برای مسابقه خوب با آنان خواهد داشت. همه درباره روسیه به عنوان مهمترین حریف ایران صحبت می کنند، زیرا قهرمان المپیک است، اما نباید لهستان را دستکم گرفت زیرا سال گذشته قهرمان جهان شده است. البته شاید جدی ترین حریف ایران در لیگ جهانی آمریکا باشد زیرا نخستین مسابقه را با این تیم داریم. به هرحال نمی توانم نتیجه مسابقه ها را پیش بینی کنم.

وی در باره احتمال شکست روسیه که تا کنون تیم ایران موفق به کسب پیروزی در برابر این تیم نشده، تصریح کرد: اگر با فال گرفتن بخواهیم جواب دهیم، امکان پاسخ به این سووال وجود دارد، روسیه تیم قدرتمندی در جهان است و تلاش خود را برای شکست این تیم خواهیم کرد.

کواچ در پاسخ به این سووال که آیا امکان دارد تیم ملی والیبال لیگ جهانی امسال را به عنوان بازی های تدارکاتی برای آمادگی انتخابی المپیک در نظر داشته باشد، گفت: قبل از بازی های انتخابی المپیک، مسابقات قهرمانی آسیا را داریم. باید تفکرات ملی پوشان مانند تیم ملی برزیل باشد که در همه تورنمنت ها با قدرت ظاهر می شود، نباید هیچ تورنمنتی را فدای تورنمنت دیگری کنیم.

وی درباره جدایی آرمین تشکری و رضا قرا از اردوی تیم ملی والیبال افزود: این کار انتخاب ما نبود و انتخاب خودشان در پایان هفته اول تمرینات بود. سووال من این است که چرا قرا و تشکری در اردوی تیم ملی برای پیدا کردن جایگاه خود نجگیدند، قرا که در طول لیگ والیبال ایران نیز بیشتر مصدوم بود. در ایران روش است، کسی که برای موفقیت تلاش نمی کند، بهانه مشکلات خانوادگی می آورد. تیم ایران به بازیکنانی نیاز دارد که اول به خود ایمان داشته باشند. هنوز کسی را از اردو کنار نگذاشته ایم و اگر کسی نخواهد بیاید، کاری نمی توانم بکنم. 

کواچ ادامه داد: این دو بازیکن در سطح معروف نبودند، اگر نه خودم برای ماندشان با آنان صحبت کنم. تلاش می کنیم بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که نتایج بهتری کسب کنیم و بازیکنان خوبی در لیگ ایران شناسایی کردیم و در تمرینات نیز میزان آمادگی آنان را نشان دادیم. البته جواب برخی خبرنگاران نیز است که همیشه از من سووال می کنند که بازیکن خوبی در لیگ دیده اید؟ در نهایت بدانید که کسی اسم تشکری و قرا را خط نزده و آنان خود رفتند.

سرمربی تیم ملی والیبال در باره حضور پوریا فیاضی و حسین معنوی نژاد در تیم والیبال زیر ۲۳ سال گفت: تیم زیر ۲۳ سال در شرایط سختی قرار داشت و باید از این تیم حمایت می کردم. خوشحال می شدم اگر این دو بازیکن را نیز در اختیار داشتم، اما با پیمان اکبری همکاری کردم، زیرا باید تیم زیر ۲۳ سال نیز به مسابقات جهانی راه یابد. دو بازیکن که به زیر ۲۳ سال دادیم بعد از مسابقات میانمار بلافاصله به اردوی تیم ملی بزرگسالان در جمهوری چک اضافه می شوند. 

وی درباره مصدومیت امیر غفور و نگرانی از نرسیدن این بازیکن به لیگ جهانی افزود: البته که نگرانم، زیرا امیر غفور بازیکن خوبی است و مدتی است که بازی نکرده و به همین دلیل با سه پشت خط زن به فنلاند می رویم. غفور بازیکن جنگنده ای است و امیدوارم به بازی های تدارکاتی جمهوری چک برسد تا برای لیگ جهانی از او استفاده کنیم.

تیم ملی والیبال ایران بامداد ۲۰ اردیبهشت با ۱۶ بازیکن راهی فنلاند می شود و بعد از دو هفته اردوی برون مرزی در فنلاند و جمهوری چک برای نخستین مسابقه خود در هفته اول لیگ جهانی راهی لس آنجلس آمریکا خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام /* 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.