کد خبر : 20838
تاریخ انتشار : جمعه 8 می 2015 - 12:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مزاح رهبری در مورد سمنانی بودن دو رییس جمهوری بسته هستند

مزاح رهبری در مورد سمنانی بودن دو رییس جمهوری

مزاح رهبری در مورد سمنانی بودن دو رییس جمهوری

گاهى اوقات بعضى از استان ها حسادت میکنند، میگویند چرا از استان ما کسى به این مقامات [نمیرسد]؟ الحمدلله استان سمنان از جهات شخصیّت‌ها و افراد برجسته‌ى علمى و اجتماعى و سیاسى و جهاد و مانند اینها، یک استان برجسته‌اى است؛ در این تردیدى نیست. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه





گاهى اوقات بعضى از استان ها حسادت میکنند، میگویند چرا از استان ما کسى به این مقامات [نمیرسد]؟ الحمدلله استان سمنان از جهات شخصیّت‌ها و افراد برجسته‌ى علمى و اجتماعى و سیاسى و جهاد و مانند اینها، یک استان برجسته‌اى است؛ در این تردیدى نیست.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان خود در دیدار با اعضای ستاد کنگره ی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان (+) هنگامی که سخن به منقبت استان سمنان رسید، فرمودند: البتّه در مناقب استان سمنان جناب آقاى شاهچراغى مطالبى فرمودند؛ بنده هم مذعن به این معنا هستم؛ واقعاً عقیده‌ام همین است که استان شما یک استان بسیار با برکتى است؛ مردم مؤمن، پایبند و شخصیّت‌هاى برجسته‌ى علمى و اجتماعى و سیاسى در این استان کم نیستند.

ایشان سپس با مطایبه اضافه کردند: خب، هم [در] دولت امروز، هم [در] دولت قبل، رؤساى جمهور از استان شما بودند؛ این را هم آقایان توجّه داشته باشند. گاهى اوقات بعضى از استان ها حسادت میکنند، میگویند چرا از استان ما کسى به این مقامات [نمیرسد]؟ الحمدلله استان سمنان از جهات شخصیّت‌ها و افراد برجسته‌ى علمى و اجتماعى و سیاسى و جهاد و مانند اینها، یک استان برجسته‌اى است؛ در این تردیدى نیست.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.