کد خبر : 20565
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 می 2015 - 11:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حکم اعدام شیخ النمر بمب ساعتی در دست عربستان است/ آل سعود به پایان عمر خود نزدیک است/ صدور حکم شیخ نمر نشان از شکست عربستان در عراق و یمن است بسته هستند

حکم اعدام شیخ النمر بمب ساعتی در دست عربستان است/ آل سعود به پایان عمر خود نزدیک است/ صدور حکم شیخ نمر نشان از شکست عربستان در عراق و یمن است

حکم اعدام شیخ النمر بمب ساعتی در دست عربستان است/ آل سعود به پایان عمر خود نزدیک است/ صدور حکم شیخ نمر نشان از شکست عربستان در عراق و یمن است

علما و سران اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حکم اعدام شیخ النمر بمب ساعتی در دست عربستان است، عنوان کردند: صدور حکم شیخ نمر نشان از شکست عربستان در عراق و یمن است. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  رژیم سعودی خود را برای ارتکاب جنایتی جدید در





علما و سران اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حکم اعدام شیخ النمر بمب ساعتی در دست عربستان است، عنوان کردند: صدور حکم شیخ نمر نشان از شکست عربستان در عراق و یمن است.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  رژیم سعودی خود را برای ارتکاب جنایتی جدید در نقض حقوق بشر آماده می‌کند و در این خصوص یک منبع آگاه عربستانی افشا کرد که رژیم سعودی قصد دارد، ۲۵ ماه رجب جاری آیت الله «شیخ باقر نمر النمر»، روحانی برجسته عربستانی را اعدام کند در این خصوص علما و سران اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون با بیان اینکه حکم اعدام شیخ «النمر» بمب ساعتی در دست عربستان است، عنوان کردند: صدور حکم شیخ نمر نشان از شکست عربستان در عراق و یمن است.

حکم اعدام شیخ «النمر» بمب ساعتی در دست عربستان است
مولوی مصلح الدین اطهریان امام جمعه مسجد فاطمه الزهراء سراوان در گفت و گو با  عصر هامون با بیان اینکه حکم اعدام شیخ نمر النمر یک بمب ساعتی در دست دولتمردان عربستان سعودی است، تاکید کرد حکم اعدام شیخ نمر باعث می شود که بسیاری از مسلمانان جهان بر علیه این حکم قیام کنند و پایانی بر حکومت آل سعود شود.
وی ادامه داد: دولت عربستان با اجرای چنین حکم هایی تیشه به ریشه خود می زند و این باعث سقوط و نابودی حکومت آل سعود می شود.
امام جمعه مسجد فاطمه الزهراء سراوان تصریح کرد: شکست های پی در پی عربستان در سوریه، عراق و یمن باعث شده است که این حکومت اقدام به چنین عملی نماید.
مولوی اطهریان بیان کرد: کشتار افرادی چون شیخ نمر نه تنها باعث کشته شدن عقیده شان نمی شود بلکه بیشتر مسلمانان را به هدف شان نزدیک می کند.
وی ادامه داد: امروز جبهه کفر جهانی همه ظلم‌ها را با حمایت‌ها و دلارهای عربستان انجام می‌دهد.

صدور حکم اعدام شیخ نمر نشان دهنده انحطاط حکومت عربستان است
مدرس حوزه علمیه زاهدان در واکنش اعدام شیخ نمر توسط آل سعود گفت: عربستان برای توجیه شکست های خود دست به کشتار مسلمانان بی گناه ومظلوم می زند.
مولوی ریگی لادیز یکی از علمای اهل سنت ومدرس حوزه علمیه زاهدان در گفت وگو با زاهدانه بیان کرد: کشتار مسلمانان بی گناه ومظلوم توسط حکومت عربستان اقدامی غیر انسانی است که ما آن را محکوم می کنیم.
ریگی لادیز افزود: حکم اعدام شیخ نمر توسط این رژیم بیانگر شکست عربستان در یمن وعراق است .
مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: اتفاقات اخیر در جبهه کفر نشان از حمایت های عربستان از گروه های تکفیری دارد.
وی در آخر خاطر نشان کرد: عربستان برای توجیه شکست ها وناامیدی های خود در جنگها دست به این اقدامات زشت وناپسند می زند که این امر شکست حکومت آل سعود را بزودی رقم خواهد زد.

حکم اعدام شیخ نمر نشان از ضعف دولت عربستان است
مولوی سید محمد درتکیده در گفت وگو با دادمردان ضمن محکومیت صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط عربستان اظهار داشت: علمای اهل سنت سیستان  بلوچستان از مسئولین عربستان و مراجع قضایی عربستان میخواهیم که در این حکم تجدید نظر کنند و مصلحت اسلام و مسلمین را بر مسائل شخصی خود ترجیع دهند.
وی این عمل عربستان را نشان از ضعف دولت عربستان دانست و افزود: دشمنان اسلام در هر جبهه ای که شکست خوردند به خاطر خالی کردن عقده های خود در یک گوشه دیگر به یک مظلوم دیگر فشار می آورند تا عقده های خود را خالی کنند و این چیزی نیست جز نشان ضعف حکومت عربستان و همچنین نشان شکست اربابان آنها است.
یکی از علمای اهل سنت چابهار خاطر نشان کرد: متاسفانه  دولت عربستان که خود را خادم حرمین شرفین و در واقع خود را رهبر مسلمین میداند به خاطر منافع شخصی خود و اینکه چند صباحی در دنیا حکومت کند با دنیای کفر به خصوص یهودی ها و تکفیریها دست به یکی میکند.
مولوی درتکیده با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن شدیدترین دشمن مسلمانان را یهودیان میداند افزود: دولت عربستان در حالی که این همه ادعای مسلمانی  و حکومت اسلامی دارد از دشمنان اسلام و گروه های تکفیری که بوی از اسلام  نبرده اند  حمایت می کنند مشخص است که خود اینها هم از اسلام به دورند و نباید ما به عنوان یک کشور اسلامی به ان نگاه کنیم.

حکومت دیکتاتور آل سعود به پایان خود نزدیک است
مدرس حوزه علمیه زاهدان در واکنش به انتشار خبر اعدام احتمالی آیت الله نمر در روز ۲۵ ماه رجب گفت: اعدام آیت الله نمر، رژیم دیکتاتور آل سعودرا به پایان خود نزدیک می کند.مولوی عبدالغنی دهانی مدرس حوزه علمیه زاهدان در گفتگو با زاهدانه گفت: سیاست حاکم در عربستان سیاستی دیکتاتوری است که اداره حکومتی آن توسط افراد بی تجربه ونا آگاه سپری می شود.
دهانی افزود: عربستان شکست خود را با حمله به یمن وکشتار مسلمانان بی گناه به دنیا ثابت کرده است، ازاین جهت به شهادت رساندن افرادی که در راه خدا اطلاع رسانی می کنند عملی زشت وناپسند از سوی این حکومت دیکتاتوری است.
وی ادامه داد: بدون شک اعدام آیت الله نمر پایه های حکومت سعودی را به لرزه خواهد آورد زیرا خون این عالم، تاوان سختی را برای رژیم آل ‎سعود به همراه خواهد داشت که در پی آن نقشه های شوم عربستان ناکام باقی می ماند.
دهانی در پایان تاکید کرد: رژیم عربستان با اعدام شیخ نمر به پایان عمر حکومتی خود نزدیک می شود واین امرنشان دهنده شکست وناکام ماندن سیاست های این حکومت دیکتاتور درجهان است.
انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.