کد خبر : 20558
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 می 2015 - 11:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام تبریک دولت به آل سعود ضد همدلی و همزبانی است/ طرح استانی شدن انتخابات مجلس بسیار فاسد است بسته هستند

پیام تبریک دولت به آل سعود ضد همدلی و همزبانی است/ طرح استانی شدن انتخابات مجلس بسیار فاسد است

پیام تبریک دولت به آل سعود ضد همدلی و همزبانی است/ طرح استانی شدن انتخابات مجلس بسیار فاسد است

امام جمعه مشهد با اشاره به مسئله هسته ای و مطالبه رهبر انقلاب که در روز توافق باید همه تحریم ها لغو شود افزود: تیم هسته ای لغو تحریم ها را در روند اجرای توافق می دانند و این موضوع با دستور مقام معظم رهبری زاویه دارد که برای ما قابل تحمل نیست. به گزارش





امام جمعه مشهد با اشاره به مسئله هسته ای و مطالبه رهبر انقلاب که در روز توافق باید همه تحریم ها لغو شود افزود: تیم هسته ای لغو تحریم ها را در روند اجرای توافق می دانند و این موضوع با دستور مقام معظم رهبری زاویه دارد که برای ما قابل تحمل نیست.

به گزارش اهروصال به نقل از صبح توس آیت الله علم الهدی در جمع شورای فرماندهی سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: امروز کینه، عداوت و بغض مردم نسبت به آل سعود کودک کش مثل صهیونیستها است. لذا تبریک و همراهی دولت با سعودی ها چه منطقی می تواند داشته باشد.

 

آیت الله علم الهدی با تاکید بر رشادت خلبان حامی کمک های مردی به یمن افزود: ریسک پذیری و خطر پذیری خلبان و کمک خلبان غیرنظامی هلال احمر مصداقی از شجاعت های نیروهای نظامی و آماده کشورمان در مواجه با هرگونه تعرض در برابر کشورهای منطقه می باشد.

 

امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به مسئله هسته ای و مطالبه رهبر انقلاب که در روز توافق همه تحریم ها لغو می شود افزود: تیم هسته ای لغو تحریم ها را در روند اجرای توافق می دانند و این موضوع با دستور مقام معظم رهبری زاویه دارد که برای ما قابل تحمل نیست.

 

وی افزود: دشمن در موضوع هسته ای وارد عرصه ای شده که به دنبال تحقیر و تأخیر انداختن آرمان های انقلاب اسلامی است؛ چرا که زاویه با رهبری سرآغاز یک طلیعه و انحراف است و در این موضوع ما دلواپس و نگران هستیم.

 

امام جمعه مشهد ادامه داد: از ابتدای شروع نهضت انقلاب اسلامی تا امروز، بحران های زیادی وجود داشته که این بحران ها برای نظام مولد بوده است و دست به گریبان شدن با این سلسله مصائب و حوادث اقتدار بخش و توسعه انقلاب را در پی داشته است.

 

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات سال جاری آن را دروازه مردم سالاری دانست و اذعان داشت: تمامی فتنه گران در میدان تجدید حیات سیاسی خودشان قصد ورود دارند. وی پیرامون طرح استانی شدن انتخابات گفت: مسئله استانی شدن انتخابات مجلس بسیار فاسد و مفسد و منجر به ورود زورمندان و پولداران به مجلس می شود و باعث می شود متدینین و انقلابی ها از راهیابی به مجلس باز بمانند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: فتنه ۸۸ مصائبی را برای نظام به وجود آورد که ریزش برخی از نیروهای اثر بخش را به دنبال داشت که آن نیروها الان مقابل نظام ایستاده اند. وی افزود: هرچند ثابت شد نظام و رهبری در برابر فتنه آسیب پذیر نیست و این جریان باعث اقتدار نظام شده، اما جریان فتنه که درصدد براندازی نظام و رهبری بود امروز بازگشت خود را به نظام با تأیید رهبری محقق می داند.

 

امام جمعه مشهد در پایان خاطر نشان کرد: در منسجم کردن نیروهای انقلاب و حافظ ولایت رسالت سنگینی داریم و اگر ابتکار عمل را از دست دادیم غافلگیر خواهیم شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.