کد خبر : 20548
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 می 2015 - 11:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزارش تصویری/حملات تلافی جویانه‌نیروهای مردمی یمن به‌عربستان بسته هستند

گزارش تصویری/حملات تلافی جویانه‌نیروهای مردمی یمن به‌عربستان

گزارش تصویری/حملات تلافی جویانه‌نیروهای مردمی یمن به‌عربستان

نیروهای مردمی یمن در ادامه حملات خمپاره ای به شهر «نجران» عربستان، به نیروی امنیتی رژیم سعودی را به هلاکت رسانده و چند مقر نظامی را تخریب کردند. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری ابناء، نیروهای مردمی یمن امروز هم شهر «نجران» عربستان را با ده ها خمپاره هدف قرار دادند که این خمپاره‌ها





نیروهای مردمی یمن در ادامه حملات خمپاره ای به شهر «نجران» عربستان، به نیروی امنیتی رژیم سعودی را به هلاکت رسانده و چند مقر نظامی را تخریب کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری ابناء، نیروهای مردمی یمن امروز هم شهر «نجران» عربستان را با ده ها خمپاره هدف قرار دادند که این خمپاره‌ها در مناطق مختلف این شهر از جمله مقرهای نظامی و امنیتی به زمین نشست.

مقامات رژیم سعودی با تائید خبر حمله خمپاره ای اعلام کردند که در این حمله، چهار نفر از جمله یک نیروی امنیتی سعودی به هلاکت رسید.

با شروع حملات نیروهای مردمی یمن به نجران، این شهر به شهر ارواح مبدل شده و بسیاری از ساکنانش، منازل خود را ترک کرده و به شهرهای دیگر عربستان سعودی پناه بردند.

دیروز هم نیروهای مردمی شهر نجران را هدف حمله خمپاره ای قرار داده بودند که به هلاکت یک افسر نظامی عربستان منجر شد.

گفتنی است، رژیم سعودی از چهل روز پیش حمله خود را به یمن از سر گرفت که تاکنون در حملات جنگنده های این رژیم به مناطق مسکونی یمن، صدها تن از شهروندان یمنی از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.