کد خبر : 20418
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 می 2015 - 19:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احتمالا مطهری رد صلاحیت شود! بسته هستند

احتمالا مطهری رد صلاحیت شود!

احتمالا مطهری رد صلاحیت شود!

معتقدم باید آقای مطهری و همه جناح‌های مختلف اجازه حضور در انتخابات مجلس داشته باشند اگر مردم رای دادند دلیلی وجود ندارد که از حضور آنها بترسیم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسعود پزشکیان با روزنامه قانون مصاحبه کرده و در بخشی از آن به سوالی درباره علت رد





معتقدم باید آقای مطهری و همه جناح‌های مختلف اجازه حضور در انتخابات مجلس داشته باشند اگر مردم رای دادند دلیلی وجود ندارد که از حضور آنها بترسیم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسعود پزشکیان با روزنامه قانون مصاحبه کرده و در بخشی از آن به سوالی درباره علت رد صلاحیت مطهری پاسخ داده است. متن این سوال و جواب به شرح زیر است:

حضور علی مطهری در انتخابات آینده مجلس را با توجه به نطق‌ها و اظهار نظرهای چالش برانگیز چطور ارزیابی می‌کنید؟ شورای نگهبان او را به خاطر عقایدش رد صلاحیت نمی‌کند؟

هیچی بعید نیست. وقتی آقای رفسنجانی را تایید صلاحیت نمی‌کنند، احراز نشدن صلاحیت آقای مطهری هم امکان دارد. اعتقاد دارم از مجلس باید صداهای مختلف بلند شود و اجازه داده شود نماینده‌ها حرف‌شان را بزنند و اگر خلاف شرع بود شورای نگهبان تایید ورود کند اگر قرار باشد همه یکجور حرف بزنند، مجلس از خاصیت می‌افتد. معتقدم باید آقای مطهری و همه جناح‌های مختلف اجازه حضور در انتخابات مجلس داشته باشند اگر مردم رای دادند دلیلی وجود ندارد که از حضور آنها بترسیم. نباید جوی درست کنیم که کسی جرات حرف زدن نداشته باشد. جالب این است که ما از مدرس دفاع می‌کنیم و اما وقتی کسی جرات می‌کند حرفی بزند، او را متهم به انحراف می‌کنیم. نباید جامعه را تنگ کنیم تا مردم احساس کنند، آزادی از جامعه ما رخت بر بسته است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.