کد خبر : 19887
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2015 - 1:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دولت دست در جیب بانک مرکزی نکرد/به دنبال رونق اقتصادی هستیم/‌کالاهای غیرایرانی ملت را اسیر می‌کند‌ بسته هستند

دولت دست در جیب بانک مرکزی نکرد/به دنبال رونق اقتصادی هستیم/‌کالاهای غیرایرانی ملت را اسیر می‌کند‌

دولت دست در جیب بانک مرکزی نکرد/به دنبال رونق اقتصادی هستیم/‌کالاهای غیرایرانی ملت را اسیر می‌کند‌

معاون اول رئیس‌ جمهور با تأکید بر اینکه کاهش تورم اتفاق بزرگی است که در کشور روی داد، گفت: دولت تصمیم گرفت برخلاف سایرین دست در جیب بانک مرکزی نکند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که در محل استانداری





معاون اول رئیس‌ جمهور با تأکید بر اینکه کاهش تورم اتفاق بزرگی است که در کشور روی داد، گفت: دولت تصمیم گرفت برخلاف سایرین دست در جیب بانک مرکزی نکند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شرایط کشور ایران به لحاظ موقعیت فعلی شرایط خاص و حساسی است و کشورهای اسلامی گرفتاری‌های بسیاری دارند، اما ایران را نقطه امن منطقه می‌دانند.

معاون اول رئیس‌جمهور حمله عربستان سعودی به یمن را محکوم کرد و متذکر شد: حمله به یمن با هیچ منطق عقلانی و دینی قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران از انسجام داخلی برخوردار است، بیان کرد: انسجام داخلی بزرگترین افتخار کشور ایران است و گرایش‌های سیاسی نباید انسجام داخلی کشور را از بین ببرد.

جهانگیری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: ایران در مقابل ابرقدرت‌های دنیا از موضع قدرت وارد شد و قطعاً چنین گفت‌وگویی در تاریخ بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات در حق دولتمردان جفا می‌شود، متذکر شد: برخی عنوان می‌کنند حتماً باید توافق هسته‌ای صورت گیرد تا بتوان کار اقتصادی انجام داد که این مسئله ناحق بوده و بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری باید به سمت اقتصاد مقاومتی رفت و اقتصاد مقاومتی از سیاست‌هایی است که دولت تدبیر و امید حداقل ۲۰ جلسه راجع‌ به بندبند آن برگزار کرده است.

معاون اول رئیس‌ جمهور با تأکید بر اینکه کاهش تورم اتفاق بزرگی است که در کشور روی داده بیان کرد: دولت تصمیم گرفت برخلاف سایرین دست در جیب بانک مرکزی نکند.

وی ادامه داد: عده‌ای شعار حمایت از مستضعفین سر دادند، اما در واقع از جیب مستضعفین برداشته و به جیب ثروتمندان گذاشتند که این مسئله سبب افزایش تورم شد.

جهانگیری با تأکید براینکه ما به دنبال رونق اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: میلیون‌ها جوان جویای کار در کشور وجود دارد که باید در این زمینه تولید در کشور افزایش یابد.

معاون اول رئیس‌جمهور از تصویب کارگروه حمایت از تولید در استان‌ها خبر داد و تصریح کرد:‌ این کارگروه به ریاست استاندار بوده که در این زمینه بهتر است استانداران هفته‌ای یک بار با مدیران وقت گذاشته و واحدهای صنعتی مشکل‌دار را شناسایی و به دنبال رفع مشکل آنها برآیند.

وی با  اشاره به اینکه رفتن به سمت کالاهای غیرایرانی ملت را اسیر می‌کند، افزود: دولت زمانی که در داخل کالایی تولید می‌شود، حق ندارد از خارج کالا وارد کند.

جهانگیری با بیان اینکه باید از تولید داخلی حمایت شود، متذکر شد: ما باید از بخش خصوصی حمایت کنیم و وظیفه داریم در هنگام گرفتاری به داد بخش خصوصی برسیم.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان یادآور شد: استان خراسان رضوی فرصت‌های توسعه بی‌نظیری دارد و بخش خصوصی بزرگترین سرمایه این استان است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.