کد خبر : 1974
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 ژانویه 2015 - 16:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تلاش ادارات و دستگاههای دولتی در جهت رفع مشکلات عشایر منطقه بسته هستند

تلاش ادارات و دستگاههای دولتی در جهت رفع مشکلات عشایر منطقه

تلاش ادارات و دستگاههای دولتی در جهت رفع مشکلات عشایر منطقه

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در جلسه شورای عشایر شهرستان اهر اظهار داشت: عشایر نقش بسزایی در پاسداری از ارزش های انقلاب و دینی برعهده دارند، این قشر از جامعه در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تا پای جان از حریم انقلاب دفاع کردند. وی خواستار توجه هر چه بیشتر

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در جلسه شورای عشایر شهرستان اهر اظهار داشت: عشایر نقش بسزایی در پاسداری از ارزش های انقلاب و دینی برعهده دارند، این قشر از جامعه در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تا پای جان از حریم انقلاب دفاع کردند.

وی خواستار توجه هر چه بیشتر ادارات و دستگاههای مسئول در امور عشایر شد و گفت: تمامی ادارات و نهادهای زیر نظر دولت باید با هماهنگی و ارتباط هر چه بیشتر با فرماندار در جهت رفع مشکلات عشایر عزیز تلاش کنند و این قشر زحمتکش جامعه را یاری نمایند.

عابدی گفت: حفظ و صیانت از منابع طبیعی و خدادادی و مراتع بکر توسط عشایر به نحو احسن انجام میگیرد و ما مسئولین نیز باید در رفع مشکلات این عزیزان تمام توان خود را بکار برده و تلاش خود را برای سهولت در معیشت زندگی آنها انجام دهیم.

وی بیان کرد: عشایر نقش مهمی در تولید محصولات دامی نظیر گوشت، شیر و سایر فرآورده های دامی به همراه صنایع دستی برعهده دارند، لذا توجه بیش از پیش به آنان ضروری است.

فرماندار اهر با اشاره به لزوم توجه به اشتغال جامعه عشایر عنوان کرد: باید زمینه آموزش فنی و حرفه ای در رشته های مختلف برای عشایر فراهم شود تا آنان با کسب مهارت در کنار دامداری به سایر مشاغل مشغول شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.