کد خبر : 1961
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 ژانویه 2015 - 12:54

گره خیابان کمربندی میانه، نه با دست باز شد نه با دندان !

گره خیابان کمربندی میانه، نه با دست باز شد نه با دندان !

به گزارش اهروصال به نقل از میانا، افزایش روز افزون وسایط نقلیه و نبود ظرفیت کافی در خیابان های باریک شهر بر لزوم اجرای طرح خیابان کمربندی شهر میانه می افزاید . احداث خیابان ۳۰ متری کمربندی ساحلی میانه که از سالهای خیلی قبل شروع شده است با یک گره بزرگ مواجه بود که رضایت

به گزارش اهروصال به نقل از میانا، افزایش روز افزون وسایط نقلیه و نبود ظرفیت کافی در خیابان های باریک شهر بر لزوم اجرای طرح خیابان کمربندی شهر میانه می افزاید . احداث خیابان ۳۰ متری کمربندی ساحلی میانه که از سالهای خیلی قبل شروع شده است با یک گره بزرگ مواجه بود که رضایت پیرمرد میانه ای برای گذشت از ۲۰ هزار متر مربع باغ خود بود .

۱۵ فروردین ماه سال ۹۲ بود که  مراسم بازگشایی وآغازعملیات اجرایی این قسمت از مسیر کمربندی ساحلی با حضور امام جمعه میانه، معاون فرماندار، دادستان، شهردار و شورای شهر و جمعی از مسوولان شهر کلنگ زنی شد .

این پروژه در زمان مذکور در حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت ، جلیل خرده فروش شهردار میانه در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت : این پروژه طی سال جاری به پایان خواهد رسید .

حال با گذشت بیش از یکسال از این مسئله، بایستی گفت علت عجله به خرج دادن در کلنگ زنی این طرح چه بوده است ؟ در حالی که پرونده این پروژه در کمسیون ماده ۵ استان در حال رسیدگی به منظور بررسی و تصویب طرح های تفصیلی و شهری است، به نظر می رسد توافقات اولیه شهرداری با صاحب این زمین ها آنگونه که می بایست نتیجه بخش نبوده است .

 

 

شهرداری میانه کلنگ زنی خیابان کمربندی ساحلی میانه

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.