کد خبر : 19378
تاریخ انتشار : شنبه 2 می 2015 - 14:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استانی شدن انتخابات باعث می شود افراد صاحب قدرت به روی کار آیند بسته هستند

استانی شدن انتخابات باعث می شود افراد صاحب قدرت به روی کار آیند

استانی شدن انتخابات باعث می شود افراد صاحب قدرت به روی کار آیند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح استانی کردن انتخابات مجلس به نفع کشور نیست. به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار انعکاس بناب، نادر قاضی پور شامگاه روز جمعه در حاشیه جشن کارگران بناب گفت: باید به کارگران که افراد بی ادعایی هستند بها و ارزش دهیم و به آنها فقط





نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح استانی کردن انتخابات مجلس به نفع کشور نیست.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار انعکاس بناب، نادر قاضی پور شامگاه روز جمعه در حاشیه جشن کارگران بناب گفت: باید به کارگران که افراد بی ادعایی هستند بها و ارزش دهیم و به آنها فقط در چشم کالا نگاه نکنیم، اگر به سلامتی و رفاه کارگر ارزش دهیم باعث افزایش بازدهی و کارایی کارگر در محیط کار خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه هفت درصد کل فوت شده ها را کارگران تشکیل می دهند، ادامه داد: طرح بیمه تمام کارگران ساختمانی باید به صورت دقیق اجرا شود چراکه متاسفانه نیمی از کشته شدگان کارگری در اثر حوادث ساختمانی جان خود را از دست می دهند.

این نماینده ارومیه با انتقاد از عدم رعایت عدالت در پرداخت حقوق ها در جامعه اظهار داشت: بر اساس قانون تفاوت حداقل و حداکثر حقوق هفت برابر است در حالی که در برخی جاها این تفاوت بیش از ۱۶۰ برابر است.

قاضی پور سپس افزود: در شرکت های سایپا و ایران خودرو تعدادی افراد هستند که درب این شرکت ها را نمی شناسند، ولی ماهیانه ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

قاضی پور با بیان اینکه در جریان تصویب بودجه سال جاری پیشنهادی در قانون بودجه ارائه دادم که به تمام صاحبان معادن نسبت به نوع معدن و ظرفیت معدن حق استخراج بدهند، ادامه داد: با این مصوبه برای دولت هشت هزار میلیارد تومان درآمد حاصل می شد ولی متأسفانه تعدادی از همکاران که به همراه برخی صاحبان شرکت ها در ایتالیا بودند از این مصوبه به شدت ناراحت بودند و تلاش می کردند که این پیشنهاد به تصویب نرسد که نتوانستند موفق شوند و به اهداف خود برسند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه با استانی شدن انتخابات نقاط محروم محروم تر و صاحبان زر و زور به مجلس راه می یابند، افزود: این طرح اگر اجرا شود به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با تاکید بر اینکه نماینده مجلس رابط بین مردم و دولت و نظام است، ادامه داد: برخی ها می خواهند این رابط را از بین ببرند که در این صورت کشور متضرر می شود و به نظرم این طرح باعث می شود افراد دارای پول و ثروت به آسانی به مجلس و خانه ملت راه یابند.

قاضی پور با بیان اینکه اجرای این طرح به نفع بنده است، ادامه داد: بنده در بیشتر روستاها و شهرهای ارومیه رای دارم و این طرح به نفع من است چراکه با یک اخذ صلاحیت عادی میتوانم به آسانی به مجلس راه پیدا کنم ولی نباید فراموش کرد که این طرح باعث می شود افراد صاحب قدرت به روی کار آیند.

نایب رئیس کمیسیون کارگری مجلس همچنین با تاکید بر اینکه باید انتخابات مجلس با همان شیوه قبلی اجرا شود، ابراز داشت: با انتخاب نمایندگان در شهرها توسط مردم قطعاً نخبگان و بهترین هایی که مردم تشخیص می دهند روی کار می آیند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.