کد خبر : 19361
تاریخ انتشار : شنبه 2 می 2015 - 14:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای داوود اوغلو: قدس متعلق به مسلمانان است نه یهودیان بسته هستند

داوود اوغلو: قدس متعلق به مسلمانان است نه یهودیان

داوود اوغلو: قدس متعلق به مسلمانان است نه یهودیان

نخست‌وزیر ترکیه اظهارات صلاح‌الدین دمیرتاش رهبر حزب صلح و دموکراسی که گفته “میدان تقسیم در شهر استانبول برای کارگران به مانند شهر قدس برای یهودیان و کعبه برای مسلمانان است” را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که قدس تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان حقی در آن ندارند. به گزارش





نخست‌وزیر ترکیه اظهارات صلاح‌الدین دمیرتاش رهبر حزب صلح و دموکراسی که گفته “میدان تقسیم در شهر استانبول برای کارگران به مانند شهر قدس برای یهودیان و کعبه برای مسلمانان است” را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که قدس تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان حقی در آن ندارند.

به گزارش اهروصال به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه روز جمعه طی سخنانی در جمع طرفداران خود در ایالت بارتن در شمال ترکیه در چارچوب تبلیغات انتخاباتی خود تصریح کرد که قدس و مسجدالاقصی تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان هیچ حقی در این شهر مقدس ندارند.

وی همچنین تاکید کرد: قدس سرزمین معنوی ماست.

داوود اوغلو ضمن اشاره به اینکه هرگز دمیرتاش را به اسم صلاح الدین خطاب قرار نمی‌دهد، عنوان کرد: صلاح‌الدین نامی شریف و مقدس نزد ماست، زیرا نام صلاح الدین ایوبی فرمانده بزرگ اسلام و فاتح قدس است که همه ما ترک‌ها، عرب‌ها و کردها احترام خاصی برای او قائلیم و کاملا اشتباه است که دمیرتاش را به اسم صلاح‌الدین خطاب قرار دهیم.

 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.