کد خبر : 19296
تاریخ انتشار : جمعه 1 می 2015 - 19:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مناظره بر سر طرح استانی شدن انتخابات بسته هستند

مناظره بر سر طرح استانی شدن انتخابات

مناظره بر سر طرح استانی شدن انتخابات

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق طرح استانی شدن انتخابات با بیان اینکه وظیفه اصلی نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت است، گفت: ۶۰ درصد از قوانین مجلس اصلاح قانون است و ۷۰ درصد نمایندگان در تصویب قوانین نقشی ندارند. به گزارش اهروصال به نقل از ایرنا، مهرداد لاهوتی عصر جمعه در





نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق طرح استانی شدن انتخابات با بیان اینکه وظیفه اصلی نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت است، گفت: ۶۰ درصد از قوانین مجلس اصلاح قانون است و ۷۰ درصد نمایندگان در تصویب قوانین نقشی ندارند.

به گزارش اهروصال به نقل از ایرنا، مهرداد لاهوتی عصر جمعه در نخستین برنامه تلویزیونی مناظره با موضوع استانی شدن مجلس افزود: بر اساس اصل ۸۴ قانون اساسی نماینده هر شهرستان نماینده همه ملت ایران است و همه مردم ایران از این قانون بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر نمایندگان به جهت نگاه محلی که انتخاب می شوند وقت خود را بیشتر به امتیاز گرفتن حوزه انتخاباتی خود صرف می کند.

لاهوتی با بیان اینکه در هر حوزه انتخابیه، نماینده حوزه انتخابیه نماینده همان حوزه نیز است و علاوه بر آن از استان نیز می تواند رای بگیرد و چه بسا مردم شهر خود فرد در دیگر شهرستانهای استان نیز حضور داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.