کد خبر : 19286
تاریخ انتشار : جمعه 1 می 2015 - 19:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بادامچیان: اصلاح‌طلبی نمی‌تواند انقلاب را به آرمان‌هایش برساند/فتنه قابل بخشش نیست بسته هستند

بادامچیان: اصلاح‌طلبی نمی‌تواند انقلاب را به آرمان‌هایش برساند/فتنه قابل بخشش نیست

بادامچیان: اصلاح‌طلبی نمی‌تواند انقلاب را به آرمان‌هایش برساند/فتنه قابل بخشش نیست

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تفکر اصلاح‌طلبی نمی‌تواند انقلاب را به آرمان‌ها و اهداف بلندش برساند. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اسدالله بادامچیان در جمع اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در این شهرستان، با اشاره به زمینه‌های تکامل انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون اظهار کرد: سه مرحله‌ تکامل و قابل عرضه





نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تفکر اصلاح‌طلبی نمی‌تواند انقلاب را به آرمان‌ها و اهداف بلندش برساند.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اسدالله بادامچیان در جمع اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در این شهرستان، با اشاره به زمینه‌های تکامل انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون اظهار کرد: سه مرحله‌ تکامل و قابل عرضه به امام عصر (عج) شدن انقلاب اسلامی از دیدگاه امام راحل را می‌توان به اسلامی شدن ایران، گسترش اسلام ناب در کشورهای اسلامی و اسلامی کردن جهان تقسیم کرد.

وی با اشاره به وابستگی کامل کشور به‌خصوص در عرصه نظامی در زمان رژیم پهلوی به بیگانگان عنوان کرد: اکنون شاهد هستیم نیروی دریایی جمهوری اسلامی در خلیج عدن حضور مقتدرانه خود را نشان داده و به‌معنای حقیقی امنیت را برقرار می‌کند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری مذاکرات هسته‌ای را نمونه دیگری از اقتدار ملت ایران دانست و گفت: مسئله مذاکرات اخیر منهای برخی ذهنیت‌های سازشکارانه نشان‌دهنده عظمت ملت ایران و اهمیت آن برای دنیا داشت.

بادامچیان با تأکید بر استیصال و انفعال رئیس جمهور آمریکا به‌عنوان نماینده شیطان بزرگ پس از ایستادگی ملت ایران در مسئله انرژی هسته‌ای عنوان کرد: فردی که همواره از گزینه‌های روی میز سخن می‌گفت صراحتا اذعان کرد که راهکار حمله نظامی و تداوم تحریم‌ها در مسئله هسته‌ای ایران نتیجه‌ای در برندارد و باید دانش هسته‌ای ایران را پذیرفت.

وی با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات اقتصادی در کشور، جمهوری اسلامی دارای یک اقتصاد قوی است گفت: در حالی‌که امروز شاهد بدهی‌های نجومی کشورهای اتحادیه اروپا نظیر یونان هستیم که آنان را با بحران‌های جدی مواجه کرده است اما کشورمان از این نظر نه تنها بدهی چندانی ندارد بلکه سرمایه‌های فراوانی از مردم ما در بانک‌های غربی بلوکه شده است.

این فعال سیاسی با تأکید بر اینکه این نظام با تمام کم‌و‌کاستی‌ها در اجرا و سیاست‌‌گذاری‌ها به ما تعلق دارد عنوان کرد: نباید به دعوا با یکدیگر مشغول باشیم چراکه این تنش‌ها و جنجال‌ها به پیشرفت منتهی نمی‌شود.

بادامچیان با اشاره به اینکه اصولگرایان با افرادی که ولایت‌مدار نیستند و یا ولایت را به‌عنوان اصلی دینی نمی‌پذیرند همراهی نمی‌کنند گفت: این افراد یا ولایت فقیه را اصلی سیاسی می‌دانند و چون در قانون اساسی اصلی الزام‌آور است به آن اعتقاد دارند و یا حتی در همین سطح نیز به آن معتقد نیستند.

وی تأکید کرد: بر اساس این اصل کلی ما با اصلاح‌طلبان و سایر جریاناتی که با ولایت فاصله دارند یکی نمی‌شویم و در عین حال که با آنها دعوا و جنجال نمی‌کنیم اما بحث‌هایی جدی و مستدل با این تفکر داریم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به شعار سال جاری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، تصریح کرد: بر این اساس ما باید مشترکات خود را پیدا کرده  و با افرادی که حداقل اشتراکاتی نظیر ولایت‌مداری با ما دارند همگرایی داشته باشیم.

بادامچیان با اشاره به انتقادات جدی به برخی از سیاست‌های دولت یازدهم بیان داشت: علت این امر آن است که اصلاح‌طلبان در بدنه دولت استفاده شده‌اند که هم در اجرا نابلد هستند و هم با خط انقلاب و امام فاصله دارند.

وی با تأکید بر اینکه با اصلاح‌طلبان به‌عنوان شهروند جمهوری اسلامی دعوایی نداریم گفت: اما به هیچ عنوان نمی‌توانیم با جریان اصلاح‌طلبی همراهی داشته باشیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به فتنه به عنوان یکی از خطوط قرمز متذکر شد: حضور در فتنه به هیچ عنوان قابل بخشش نیست.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.