کد خبر : 19054
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 17:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بخش نوجوانان سایت رهبر انقلاب رونمایی شد بسته هستند

بخش نوجوانان سایت رهبر انقلاب رونمایی شد

بخش نوجوانان سایت رهبر انقلاب رونمایی شد

در مراسم پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با حضور مسئولان کشوری و استان کرمان از از سایت nojavan.khamenei.ir رونمایی شد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در مراسم پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «آن بیست و سه نفر» که عصر





در مراسم پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با حضور مسئولان کشوری و استان کرمان از از سایت nojavan.khamenei.ir رونمایی شد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در مراسم پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «آن بیست و سه نفر» که عصر امروز در حسینه ثارالله کرمان در حال برگزاری است از سایت nojavan.khamenei.ir رونمایی شد.

این رونمایی با حضور ضرغامی نماینده مقام معظم رهبری در شورای مجازی و خوراکیان رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری صورت گرفت.

گفتنی است این سایت قصد دارد با استفاده از همراهی و مشارکت نوجوانان فعال وبهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این نسل، پیام انقلاب اسلامی را با تمرکز بر اندیشه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در فضای مجازی ترویج کند و فضایی را فراهم آورد تا کاربران نیز نظرات و تولیدات خود را در معرض دید یکدیگر قرار دهند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.