کد خبر : 19045
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 17:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افسوس اصلاح‌طلبان در مجلس نهم / اصلاح‌طلبی در انحصار کسی نیست بسته هستند

افسوس اصلاح‌طلبان در مجلس نهم / اصلاح‌طلبی در انحصار کسی نیست

افسوس اصلاح‌طلبان در مجلس نهم / اصلاح‌طلبی در انحصار کسی نیست

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: ‌اصلاح‌طلبان در مجلس نهم برای تحریم انتخابات، افسوس خوردند. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان در همایش سالانه حزب مردم‌سالاری که با حضور غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویارحمد برگزار شد، اظهار کرد:‌ هر دولتی در مقابل





دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: ‌اصلاح‌طلبان در مجلس نهم برای تحریم انتخابات، افسوس خوردند.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان در همایش سالانه حزب مردم‌سالاری که با حضور غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویارحمد برگزار شد، اظهار کرد:‌ هر دولتی در مقابل مردم خود وظایف و رسالت‌هایی دارد که باید در راستای عدالت به همه آن‌ها توجه ویژه داشته باشد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در این همایش سالانه که در مدرسه شاهد شهر گچساران برگزار شد با اشاره به سخنانی از مولای متقیان، حضرت علی (ع) افزود: معیشت و اقتصاد مردم و جامعه موضوع مهمی است که از وظایف اصلی دولت‌ها به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه باید ببینیم دولت در زمینه عدالت تا چه اندازه خوب عمل کرده است، ادامه داد:‌ دولت وظیفه دارد با کارهایی مانند جمع‌آوری مالیات، معیشت مردم را تأمین کند و مشکلات آن‌ها را ببیند.

کواکبیان گفت: دومین وظیفه دولت تأمین امنیت در کنار معیشت مردم است که از این حیث، هم امنیت داخلی و هم امنیت خارجی هر دو مهم هستند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: کشور اکنون در نبرد سخت دیپلماتیک با دشمن است که این تلاش‌ها و نبردهای دیپلماتیک برای تأمین امنیت مردم است.

وی تحریم‌ها و قطع‌نامه‌های علیه کشور را ظالمانه خواند و ابراز داشت:‌ تلاش دولت در این زمینه هم برای تأمین امنیت و هم برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد کشور است.

کواکبیان با انتقاد از دولت قبل افزود:‌ دولت قبلی قطعنامه‌های ظالمانه علیه کشور را کاغذ‌پاره می‌دانست در حالی که دشمنان ما در شورای امنیت برای ما توطئه می‌کرد.

وی گفت: در چند سال گذشته ۲۳ قطعنامه علیه کشورمان وضع شد که این مسائل، توفیق دولت‌ها را در انجام وظایف خود با مشکل مواجه می‌کند.

این فعال سیاسی سومین وظیفه دولت‌ها را از نگاه مولای متقیان، هدایت و اصلاح جامعه خواند و تصریح کرد:‌ اصلاحات نیاز جامعه است و باید مورد توجه ویژه دولت باشد.

کواکبیان ابراز داشت: اصلاحات از زمان خاتمی شروع نشد و اصلاح‌طلبی در متن دین اسلام است به گونه‌ای که امام حسین (ع)، بزرگ‌ترین اصلاح‌طلب تاریخ است.

وی با بیان اینکه از اوایل انقلاب تاکنون می‌گوییم باید معنویت در جامعه حاکم شود، ولی از اخلاق غافل بودیم، یادآور شد: اگر در اخلاق و مادیات به خوبی کار نکنیم در مقابل غرب، حرفی برای گفتن نداریم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری اصلاح طلبی را در خون جامعه دانست و تصریح کرد:‌ اصول‌گرایان برای آنکه در جا نزنند باید اصلاح‌طلب باشند و هیچ اصلاح‌طلبی هم نمی‌تواند اصول را نادیده بگیرد.

کواکبیان با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبی در انحصار کسی نیست، ادامه داد: در مجلس نهم برای معرفی لیست بر من خرده می‌گرفتند در حالی که در همان مجلس، آقای نجفی یک رأی کمتر آورد و افتاد و اصلاح‌طلبان افسوس می‌خوردند که چرا یک نماینده کمتر دارند.

وی گفت: این افسوس برای این بود که برخی اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کرده بودند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری عمران و آبادانی را وظیفه چهارم دولت عنوان کرد و اضافه کرد:‌ دولت باید به وضعیت زندگی فرهنگیان توجه کند.

کواکبیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به موضوع مفاسد اقتصادی و فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد:‌ آنگونه که رهبری فرمودند با ” دزد دزد گفتن” مشکلات ما در این حوزه حل نمی‌شود و باید دولت و مجلس که مخاطب رهبری در این فرمایشات بودند با فساد مبارزه عملی کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.