کد خبر : 19028
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 17:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای داشتن یک رهبر بزرگ به معنی قد کشیدن یک ملت در طراز آن رهبری است/امروز به این کشور فرصت داده شده است تا در هر نقطه از بلاد اسلامی راه غلبه بر کفار و یهود را ببندد بسته هستند

داشتن یک رهبر بزرگ به معنی قد کشیدن یک ملت در طراز آن رهبری است/امروز به این کشور فرصت داده شده است تا در هر نقطه از بلاد اسلامی راه غلبه بر کفار و یهود را ببندد

داشتن یک رهبر بزرگ به معنی قد کشیدن یک ملت در طراز آن رهبری است/امروز به این کشور فرصت داده شده است تا در هر نقطه از بلاد اسلامی راه غلبه بر کفار و یهود را ببندد

سردار سلامی گفت: امروز به این کشور فرصت داده شده است تا در هر نقطه از بلاد اسلامی راه غلبه بر کفار و یهود را ببندد و آنها را با انفعال و یأس و نا امیدی از جبهه اسلام فراری دهد. به گزارش اهخروصال به نقل از آرمان کرمان،  سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران





سردار سلامی گفت: امروز به این کشور فرصت داده شده است تا در هر نقطه از بلاد اسلامی راه غلبه بر کفار و یهود را ببندد و آنها را با انفعال و یأس و نا امیدی از جبهه اسلام فراری دهد.

به گزارش اهخروصال به نقل از آرمان کرمان،  سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت گفت: امروز در دهمین سالروز طلوع خورشید مهربانی ها در این سرزمین هستیم سالروز طلوع خورشید ولایت در دیار کریمان که مردم شریف کرمان با دیدن چهره نورانی امام و رهبر شان تجلی پیدا کرد.

وی در ادامه پرسید: چرا با وجود قدرت های امروزی عالم که امپراتورهای بی نظیر تاریخ بشر هستند و میخواستند ریشه ایران را از جغرافیای جهان برکنند هنوز مقتدر توانا مسلط و محکم ایستاده ایم.

سلامی در پاسخ به این سئوال تشریح کرد: رمز و راز این شکوه شاید در اولین مرحله استقامت و جاودانه شدن و پویش ترازها و پایگاه های بلند برای این ملت باشد. در عظمت آن ۲۳ نفر نهفته باشد آنهایی که روح هایی بلند دل هایی شجاع و ثبات قدم یک ملت در سخت ترین عرصه های جهاد در برابر دشمنان بزرگ خدا اسلام و ایران بوده اند  .

وی تاکید کرد: هر ملتی که پایه های اصلی شخصیت و هویت خود را از شخصیت های بزرگ و انسان های جاودانه میگیرد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران تصریح کرد: تاریخ سازنده هویت و شخصیت ملت ها می باشد. در این میان انسان هایی وجود دارند که فراتر از زمان حرکت می کنند. و برخی واقعیات ها هم وجود دارد که غبار زمان آنها را کهنه نمی کند ، هویت سازنده شاکله ملت ها می سازد و خدا به آن عظمت و شکوه می دهد.

وی خاطر نشان کرد: عاشورا نیز از این واقعه ها است ،تراکم حق از ازل تا ابد با تراکم باطل و این مواجهه مانند این رود جاری از عظمت ها و بزرگی ها حقیقت تشیع را می سازد و به شیعیان حیات متفاوتی را می دهدو این وجه تمایز دست نیافتنی را می سازد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس به تعبیر رهبری قطره ای است از آن دریای جوشان فداکاری ها ، ایستادگی ها و ثبات قدم هاو تفسیر آیات الهی بر صفحه زمین.

سلامی تاکید کرد: دفاع مقدس سازنده جوهره اصلی فرهنگ و اعتبار ملت ایران می باشد و امام به عنوان بیرق دار این جهاد عظیم در دوران سخت و نابرابری های قدرت ،عظمت خود را در شخصیت ملت ایران تکثیر کرد.

وی ادامه داد: این روح امام بود که برپیکره امت جاری شد و از انسان هایی که در جهل مدرن مدفون شده بودند انسان های ساخت که توانستند بزرگ ترین شکست تاریخ را بر بزرگ ترین امپراطور عرب تحمیل کنند.

این مقام مسئول گفت: ثبات قدم و استجکام روح قوت قلب این بیست و سه نفر به مفهوم انسان هایی است که به عنوان یک الگو نمونه می توانند برای همه جوانان و نوجوانان آتی این سرزمین چشمه هایی جوشانی از تعصب ،شجاعت ،صبر قلمداد شوند.

وی خاطر نشان کرد: داستان آن ۲۳نفر که در این کتاب با آن ادبیات جذاب آمده است به گونه ای که شوق و شعف در وجود رهبر می گذارد و تحت تاثیر این شجاعت وصف ناپذیر قرار می گیرد و مردم مسلمان و شهید پرور کرمان یکی از بزرگترین اوصاف را به خود می گیرند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران اظهار داشت: بنابراین آن چیزی که باعث ایستادگی و عظمت در مقابل ملت های بزرگ شده است و امروز دامنه اقتدار این کشور بزرگ را در آن سوی مرزهای جغرافیایی امتداد داده است.

سلامی ادامه داد: امروز به این کشور فرصت داده شده است تا در هر نقطه از بلاد اسلامی راه غلبه بر کفار و یهود را ببندد و آنها را با انفعال و یأس و نا امیدی از جبهه اسلام فراری دهد.

وی تاکید کرد: این به دلیل آن است که با هدایت های پیشوای عزیز انقلاب که طبقات منزلت و رفعت می بخشد و با ملت های بزرگ و با صفت هایی چون آزادگی ، استقلال ،مقاومت شناخته می شود و ما در عرصه علم و فناوری پیش می رویم.

این مقام مسئول گفت: ما با ماهواره هایمان سینه فضا را می شکافیم و همه جهان نیرومند بسیج می شود که ما را از دستیابی به علم هسته ای محروم کند و ما باز می ایستیم و نهضت تولید علم ، مدیریت جهادی و عزم مضاعف و انسجام ملی راحفظ می کنیم .

سلامی اعلام کرد: این عظمت امروز خاص ملت ایران می باشد و تنها ملیتی هستیم که توانسته ایم آنها را وادار کنیم در مقابل منطق ما از دیپلماسی زور و تهدید صرفنظر کنند و آنها را وادار کردیم که گزینه های روی میزشان را به فراموشی بسپارند و با عطوفت با ما رفتار کنند این ناشی از روح آن بیست و سه نفر و افرادی است که وقتی با هم جمع می شوند روح بزرگ یک ملت را ترسیم می کنند

وی تاکید کرد: وقتی رهبر یک ملت بزرگ است ملت آن هم بزرگ می شود وقتی ملت و رهبری بزرگ شوند هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آن ها بایستد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.