کد خبر : 18826
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 19:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ما حرف جوانان را نمی فهمیم/ تعریف زیاد از مردم خوب نیست بسته هستند

ما حرف جوانان را نمی فهمیم/ تعریف زیاد از مردم خوب نیست

ما حرف جوانان را نمی فهمیم/ تعریف زیاد از مردم خوب نیست

دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: بنده خودم فکر می کنم که حرف کسانی که در دهه ۷۰ به دنیا آمده اند را نمی فهمیم. به گزارش اهروصال به نقل از مرصادنیوز، غلامحسین کرباسچی در همایشی که عصر امروز توسط حزب کارگزاران کرمانشاه در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، با بیان





دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: بنده خودم فکر می کنم که حرف کسانی که در دهه ۷۰ به دنیا آمده اند را نمی فهمیم.

به گزارش اهروصال به نقل از مرصادنیوز، غلامحسین کرباسچی در همایشی که عصر امروز توسط حزب کارگزاران کرمانشاه در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات کشور در سال های گذشته به یک کلاف سردرگم تبدیل شده بود، اظهار داشت: برای حل مشکلات بایستی کار را با مطالعه انجام داد زیرا کار بدون مطالعه مشکلات را بیش تر می کند.

 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی افزود: مدیران دولتی و منطقه ای در حال تلاش برای گشودن گره ها هستند.

 

کرباسچی در ادامه با بیان اینکه از ۲۰ سال گذشته تاکنون دعوایی کلی بر سر اینکه ابتدا به مسئله سیاست یا اقتصاد پرداخته شود وجود داشته است، گفت: این مسائل نشان دهنده این است که در بحث سیاسی سازمان دهی نداریم و مشکلات نظری فراوانی وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه احزاب اتاق فکر جامعه هستند، گفت: وظیفه احزاب حل مشکلات نظری در حوزه سیاسی جامعه است.

 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی در ادامه با تاکید بر اینکه هر چه سریع تر بایستی به سمت تقویت برنامه های حزبی حرکت کرد، گفت: برای رهایی از آشوب و استبداد این مسئله راه حل است.

 

کرباسچی در ادامه با بیان اینکه استالین در روسیه بیش ترین آمار کشتار انسان ها را داشته است، گفت: گفته می شود که وی در حدود ۲۷ میلیون نفر را کشته است.

 

وی تصریح کرد: استالین مظهر خشونت، قهر و کشتار بود و از دیکتاتوری صحبت می کرد به آن دیکتاتوری پرولتاریا یاد می کردند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اگر مجموعه ای می خواهد همدلی، همراهی و همسازی با همنوعان جامعه را ترویج کند، بایستی در ابتدا آزادی فکر و اندیشه را از داخل حزب شروع کند.

 

وی با انتقاد از تندی ها در برخی از جلسات سیاسی اضافه کرد: خشونت های داخلی درون جلسات با شعار کلی ما بر مبنای اعتدال و همدلی همخوانی ندارد.

 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: گاهی می بینیم افرادی ۱۰ سال در حزبی که مدعی اعتدال، انتقاد، اخلاق حسنه و انقلابی بودن است فعالیت می کنند اما وقتی راجع به موضوعی صحبت می شود آنچنان عصبانی می شود که همه بساط را به هم می ریزد.

 

کرباسچی در ادامه گفت: گاهی دیده می شود که از مردم آن چنان تعریف می شود که با اخلاق حسنه سازگار نیست. ما یکی یکدانه نیستیم و در تاریخ انسان های زیادی بوده اند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در دعواهای سیاسی از یک نسل گسترده غفلت کرده ایم که یکدفعه آثار خطرناک آن ظاهر می شود.

 

وی با اشاره به مرگ مرتضی پاشایی از خوانندگان پاپ کشور گفت: گاهی یک خواننده مثلا به وسیله سرطان فوت می کند اما بدون هیچ تبلیغاتی و دعوت عمومی، یکدفعه تشییع جنازه ای برای آن برگزار می شود که تمام پایتخت کشور و در تمام استان ها تحت تاثیر قرار می دهد.

 

کرباسچی گفت: از یکی از اقوام خود در آن زمان شنیدیم که در یکی از شهرها یک دختر می خواست برای مرگ این خواننده از بالای پل خودکشی کند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: بنده خودم فکر می کنم که حرف کسانی که در دهه ۷۰ به دنیا آمده اند را نمی فهمیم و آن ها نیز حرف ما را نمی فهمند.

 

به گفته کرباسچی دلایل این مسئله قابل مطالعه است.

 

کرباسچی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: در دوره ای نهادهای مدنی تعطیل شدند و مشکلاتی را به وجود آورد.

 

وی افزود: اگر باشگاه های سیاسی تاسیس شود بخشی از این مشکلات حل خواهد شد.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: یکی از بلاهای نسل جدید زندگی در حال است که به تدریج خیلی ها را فرا می گیرد.

 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی خاطر نشان کرد: قدرت سیاسی در دنیای امروز با سلاح، جنگ و کشتار جابه جا نمی شود و اگر هم بشود پایدار نیست همانطور که در یمن می بینیم عربستان نتوانسته است کاری از پیش ببرد زیرا مردم نمی خواهند.

انتهای پیام/ن

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.