کد خبر : 18509
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آوریل 2015 - 13:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ادعای تشکیل جلسه و ارائه گزارش به آقای احمدی نژاد کذب است بسته هستند

ادعای تشکیل جلسه و ارائه گزارش به آقای احمدی نژاد کذب است

ادعای تشکیل جلسه و ارائه گزارش به آقای احمدی نژاد کذب است

میرتاج الدینی گفت: این گفتارها و نوشتارها همه گمانه زنی و بازار چاق کنی است. بالاخره نزدیک انتخابات بوده و جریان ها و جرائد و روزنامه ها بدلیل رقابت انتخاباتی چنین مطالبی را منتشر می کنند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد رضا میرتاج الدینی، معاون رئیس جمهور در دولت دهم





میرتاج الدینی گفت: این گفتارها و نوشتارها همه گمانه زنی و بازار چاق کنی است. بالاخره نزدیک انتخابات بوده و جریان ها و جرائد و روزنامه ها بدلیل رقابت انتخاباتی چنین مطالبی را منتشر می کنند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد رضا میرتاج الدینی، معاون رئیس جمهور در دولت دهم در گفت و گو با آناج، تشکیل جلسه و ارائه ی گزارش انتخاباتی به محمود احمدی نژاد در حضور اسفندیار مشایی را تکذیب کرد.

وی اظهار داشت: این گفتارها و نوشتارها همه گمانه زنی و بازار چاق کنی است. بالاخره نزدیک انتخابات بوده و جریان ها و جرائد و روزنامه ها بدلیل رقابت انتخاباتی چنین مطالبی را منتشر می کنند. چنین جلسه ای اصلا تشکیل نشده و آقای احمدی نژاد فعالیت انتخاباتی ندارد.

 

گفتنی است یکی از روزنامه های اصلاح طلب،ردر بخشی از مطلب خود مدعی شده بود علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت سابق، احمد علیرضابیگی استاندار سابق آذربایجان شرقی، وحید جلال‌زاده استاندار سابق آذربایجان غربی و محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت دهم در جلسه ای گزارش کاری از فعالیت های انتخاباتی خود به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ارائه داده اند.

 

بخشی از گزارش دیروز این روزنامه بدین شرح بود: “تحلیل شرایط کشور دستور جلسه است. جلسه‌ای که احمدی‌نژادی‌ها آن را «جلسات دید و بازدید و گعده‌های خودمانی» نامیده‌اند. علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت سابق، احمد علیرضابیگی استاندار سابق آذربایجان شرقی، وحید جلال‌زاده استاندار سابق آذربایجان غربی و محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی محمود احمدی‌نژاد گویا بیش از دیگران حرف برای گفتن دارند. چرا که فعالیت انتخاباتی را در استان‌های آذری زبان کلید زده‌اند. گزارش کار می‌دهند، احمدی‌نژاد هر از چندگاهی نت بر می‌دارد و چیزی می‌گوید. مشایی تنها گوش می‌دهد. سه ساعتی جلسه طول کشیده و او تنها حرف‌ها را گوش می‌کند.”

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.