کد خبر : 18500
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آوریل 2015 - 13:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چرا نام رسانه‌هایی که سخنان وزیر کشور را تحریف کردند اعلام نمی‌شود؟/درخواست مجوز تجمع مقابل وزارت امور خارجه بسته هستند

چرا نام رسانه‌هایی که سخنان وزیر کشور را تحریف کردند اعلام نمی‌شود؟/درخواست مجوز تجمع مقابل وزارت امور خارجه

چرا نام رسانه‌هایی که سخنان وزیر کشور را تحریف کردند اعلام نمی‌شود؟/درخواست مجوز تجمع مقابل وزارت امور خارجه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امیدواریم شروع تغییر موضع وزیر کشور درقبال دانشجویان را با صدور مجوز برگزاری تجمع روز سه شنبه دانشجویان مقابل وزارت امور خارجه شاهد باشیم. به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتقاد از سیاست‌های اتخاذی وزارت کشور اظهار





مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امیدواریم شروع تغییر موضع وزیر کشور درقبال دانشجویان را با صدور مجوز برگزاری تجمع روز سه شنبه دانشجویان مقابل وزارت امور خارجه شاهد باشیم.

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتقاد از سیاست‌های اتخاذی وزارت کشور اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم هرچند وقت یک‌بار جنجالی و هیاهویی بلند می‌شود و در پایان مشخص می‌شوند این‌همه داد و بی داد و فغان برای هیچ بود است.

وی اظهار داشت: چرا آقای وزیر زمانی که دید رسانه‌ها اظهارت او را تحریف می‌کنند بازهم به تکرار همان سخنان قابل تحریف پرداخت؟ و چرا تا روزی که در مجلس حاضر شد هرگز به‌صورت علنی از آن تحریف‌ها گلایه نکرد؟

میرحاجی تأکید کرد: وزیر محترم کشور امروز در مجلس اعلام کرد علاقه داشته است این جلسه به‌صورت غیرعلنی برگزار شود، این دیگر چه گونه رفع سوءتفاهمی است آیا این رفتار خود به ادامه سوءتفاهم‌ها و تحریف و سخنان وی دامن نمی‌زند؟ یا آنکه باید بگوییم خود آقای وزیر هم علاقه چندانی به رفع سوءتفاهم‌ها ندارد؟!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: چه خوب است حداقل آقای وزیر رسماً و علناً نام رسانه‌های که به تحریف سخنان وی پرداخته بودند را اعلام می‌کرد تا همه این رسانه‌های زرد را بهتر بشناسند و دیگر فریب اکاذیب آنان را نخورند.

وی در ادامه با اشاره به عدم صدور مجوز برای تجمع‌های دانشجویان در هفته‌های اخیر گفت: یکی دیگر از انتقادات جدی که به وزارت کشور داریم سیاست‌های غلط این وزارتخانه در هفته‌های اخیر در قبال دانشجویان است. شاهد بودیم چندین تجمع دانشجویی به دلیل عدم صدور مجوز توسط وزارت کشور لغو شد که این نشان از کم بودن سعه‌صدر و کافی در قبال انتقادات دانشجویان است.

میر حاجی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای رحمانی فضلی سعی کند در سیاست‌های این وزارتخانه و همچنین جملاتی که استفاده می‌کند به‌صورت جدی بازنگری کند و شروع این تغییر رفتار را نیز از صدور مجوز برگزاری تجمع روز سه شنبه دانشجویان در برابر وزارت امور خارجه شاهد باشیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.