کد خبر : 18453
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آوریل 2015 - 11:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اصولگرایان برای انتخابات مجلس در استان لیست واحد منتشر می کنند بسته هستند

اصولگرایان برای انتخابات مجلس در استان لیست واحد منتشر می کنند

اصولگرایان برای انتخابات مجلس در استان لیست واحد منتشر می کنند

به گزارش اهروصال، محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس اشاره کرده و اظهار کرد: با توجه به اینکه جزئیات این طرح بررسی نشده است و از طرف دیگر نظرات شورای نگهبان نیز مشخص نمی باشد، مطرح کردن این موضوع در جامعه به

به گزارش اهروصال، محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس اشاره کرده و اظهار کرد: با توجه به اینکه جزئیات این طرح بررسی نشده است و از طرف دیگر نظرات شورای نگهبان نیز مشخص نمی باشد، مطرح کردن این موضوع در جامعه به صلاح نیست و آثار سوئی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح مزایا و معایبی دارد، خاطر نشان کرد: یکی از جنبه های مثبت این طرح افزایش کارکرد قوه مقننه می باشد و باعث می شود تا بحث های کلان و ملی بیش از پیش مطرح شده و زمینه برای تحولات اساسی در حوزه های مختلف فراهم شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نقاط ضعف این طرح نیز کاهش نقش مناطق محروم و شهرستان هایی می باشد که به تدریج نیازی به رای دادن این گروه ها وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت تصویب نهایی این طرح آیا در انتخابات مجلس دهم اجرایی خواهد شد یا خیر، گفت: شورای نگهبان در چند نوبت این طرح را رد کرده است و شرط مشارکت عمومی نیز بر اساس بند ۸ اصل ۳ قانون اساسی در این مورد وجود دارد و طبیعتاً در صورت تصویب نهایی و عدم ایراد شورای نگهبان در دوره دهم انتخابات مجلس دهم شاهد اجرایی شدن این طرح خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان در مورد روند وحدت اصولگرایان استان آذربایجان شرقی و تبریز و آخرین وضعیت آن، بیان کرد: هنوز در این زمینه جمع بندی نهایی صورت نگرفته است ولی در تلاش هستیم تا این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی افزود: پیش بینی من از درصد به وحدت رسیدن اصولگرایان استان مثبت می باشد و انشاا… شاهد انتشار لیست اصولگرایان در تبریز برای انتخابات مجلس دهم خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.